7 Reacties

3 uur geleden

Oh dat is balen. Maar hoe kwam je erachter . En hopelijk valt t mee verder voor je . Sterkte en ben benieuwd wat ze eraan kunnen of doen

3 uur geleden

Ik ben zo 2 weken geleden ook na een controle opgenomen met lichte zwangerschapsvergiftiging. Ik heb toen een 24uurs opname gehad waarin ze 24 uur je urine bijhouden. Daaruit kunnen ze zien hoeveel eiwitten je nu echt ‘lekt’. Bij mij is het daarna stabiel gebleven. Tot vandaag, maar dan volgt er wel meteen een inleiding gezien je over de 37 weken bent en de enige “oplossing” voor zwangerschapsvergiftiging geboorte is. Succes!! 🤞🏼

3 uur geleden

Bij mij kwamen ze erachter met 39.0 en 39.1 is hij geboren door ingeleid! Tis gevaarlijk voor zowel jou als kind ik denk dus dat je wel snel je kindje vasthoud zeker met dit termijn😘

3 uur geleden

Reactie op MamaSmurfin

Ik ben zo 2 weken geleden ook na een controle opgenomen met lichte zwangers ...
Ik moest 24 uur plassen in een soort kleine container, daaruit is dit gebleken. Ben benieuwd wat ze maandag gaan zeggen! Fijn dat het stabiel bij jou is.🤭

3 uur geleden

Reactie op VurigeLicht352255

Oh dat is balen. Maar hoe kwam je erachter . En hopelijk valt t mee verder ...
Ik voelde me niet zo lekker beetje grieperig, zit thuis aan een thuis CTG elke dag door weinig leven voelen maar CTG’s zijn altijd goed. Ze wilde voor de zekerheid even urine testen en daaruit is dat gebleken. Thankyou🥰

3 uur geleden

Reactie op Deveney v Meerveld

Bij mij kwamen ze erachter met 39.0 en 39.1 is hij geboren door ingeleid! T ...
Werd je ingeleid met 39 weken meteen ook dus? Ben zo benieuwd, en wat waren jouw klachten?

3 uur geleden

Reactie op Cheyenneee

Werd je ingeleid met 39 weken meteen ook dus? Ben zo benieuwd, en wat waren ...
Op woensdag was mijn bloeddruk hoog verder geen symptomen 90/135 toen hebben ze mijn urine getest die was schoon, dag later kwamen ze bij mij thuis (uit voorzorg) toen was mijn bloeddruk 100/140 en toen moest ik naar het ziekenhuis voor me urine te laten testen, toen zat het vol eiwitten en mocht ik niet meer naar huis, die middag ballon geplaatst volgende ochtend eruit gevallen, vliezen gebroken en aan de weeen opwekkers ‘s avonds was de kleine man er! ☺️