14 Reacties

Strippen proberen

gisteren

Ik ben morgen uitgerekend maar ook hier totaal geen voorweeën of gerommel.. nou had ik dit bij mijn eerste ook niet en braken opeens mijn vliezen en toen ging het hard. De eerste keer kwam ze 40+3 spontaan, dus ondanks ik het niet erg vind als het nu begint.. ga ik wel echt tot 42 weken wachten omdat ik de baby zelf wil laten beslissen wanneer het komt. Zeker omdat ik verder geen lichamelijke klachten heb behalve de bewegingen indd die jij ook beschrijft

gisteren

Reactie op JaneCG

Ik ben morgen uitgerekend maar ook hier totaal geen voorweeën of gerommel.. ...
Wat fijn dat je verder geen lichamelijke klachten hebt. Ik heb echt vanaf week 9 last van Hg, neem daar ook dagelijks medicatie voor. Maar sinds de actieve bewegingen laatste dagen, lijkt dit dus niet meer te helpen. En geef ik helaas weer dagelijks over en dat is toch weer een zware aanslag op mn lijf omdat ik al zo erg ben afgetakeld afgelopen maanden. Dus tot 42 weken uitzitten, zit er voor mij echt niet in helaass

gisteren

Reactie op ZachteBries203771

Strippen proberen
Ja als dat een optie is, heb ik dat uiteraard ook liever dan het ballonnetje kijken wat m’n opties zullen zijn. Al hoop ik dat ik word verrast, voor die tijd met een natuurlijke aankondiging van de bevalling

gisteren

Reactie op Flufje3

Wat fijn dat je verder geen lichamelijke klachten hebt. Ik heb echt vanaf w ...
Nee snap ik.. dat is wel een andere situatie als bij mij. Dan is het in jouw geval toch geweldig dat je het helemaal tot 40 weken hebt volgehouden en mag je daar gewoon trots op zijn. En wellicht hebt een ballonnetje gewoon net even met het eerste zetje

gisteren

Ik ben ook de 29ste uitgerekend, en totaal geen teken dat ze gaat komen. Ik dnap je gevoel

gisteren

Ik was de 25e uitgerekend. Hier ook nog helemaal geen teken dat ze binnenkort haar entree zal maken. Heb maandag 2-2 een afspraak in het ziekenhuis om inleiden te bespreken. Ik hoop zo dat ze voor die tijd komt!

Reactie op npl.prive

Ik was de 25e uitgerekend. Hier ook nog helemaal geen teken dat ze binnenko ...
Hier ook 25e uitgerekend, en ook nog niks. Woensdag afspraak kijken of ik al ontsluiting heb en poging strippen mogelijk is... Die afspraken ziekenhuis voor bespreken inleiding plannen ze al vlot begreep ik, maar ik krijg al spanning bij het idee.

gisteren

Reactie op GeschikteVuurwerk132298

Hier ook 25e uitgerekend, en ook nog niks. Woensdag afspraak kijken of ik a ...
Oh spannend! Ik heb morgen weer een afspraak bij de verloskundige, maar mij is niks gezegd over strippen of kijken of ik al ontsluiting heb. De verloskundige gaf inderdaad aan dat ze die afspraak voor inleiden al ruim van tevoren en vaak is het niet nodig. Dat hoop ik dan maar, want wil echt niet ingeleid worden.

Reactie op npl.prive

Oh spannend! Ik heb morgen weer een afspraak bij de verloskundige, maar mij ...
Dat zei ze inderdaad ook bij mij. Ik heb zelf aangeven wel eens over strippen goede verhalen te horen, geen haast heb om te bevallen omdat niet medisch ben, en strippen wel als optie wil proberen. Mogelijk daarom de optie?

16 uur geleden

Hier ook de 29e uitgerekend en al aardig ongeduldig aan het worden. Bij de eerste ben ik met 40+3 bevallen, dus ik probeer nog 'rustig' af te wachten tot iig na dit weekend, maar anders wil ik volgende week maandag wel graag gestript worden. Ben ook best bang om ruim over de 41 weken te gaan door de negatieve verhalen, en alhoewel het nog lang niet zo ver is ben ik daar in mn hoofd al wel mee bezig. Hopelijk dienen ze zich snel aan🙌

7 uur geleden

Dat zei ze inderdaad ook bij mij. Ik heb zelf aangeven wel eens over stripp ...
Toevallig begon de verloskundige vandaag over strippen. Ik heb het geweigerd en wilde wachten tot 41 weken (dat is aanstaande zondag). Mocht ik me bedenken, dan mocht ik van de week alsnog bellen om gestript te worden.

Reactie op npl.prive

Toevallig begon de verloskundige vandaag over strippen. Ik heb het geweiger ...
Had je al wel ontsluiting? Wij lopen echt gelijk op, ook in ben zondag 41weken. Mocht ik morgen al wel ontsluiting hebben, dan wil ik strippen wel proberen. Anders denk ik nu ook, nieuwe week nieuwe kansen...

3 uur geleden

Had je al wel ontsluiting? Wij lopen echt gelijk op, ook in ben zondag 41we ...
Ik weet niet of ik ontsluiting heb. Daar heeft ze vandaag niet naar gekeken, waarschijnlijk omdat ik nog niet wilde strippen. Ben benieuwd morgen naar je afspraak, hou me maar op de hoogte! Ik duim voor ons dat de kleine baby deze week komt!