59 Reacties

7 maanden geleden

Haha, die van mij heet nu 'Brusje', simpelweg omdat hij/zij al een "grote broer" (17mnd 🤭) heeft! Mijn zoontje heette destijds 'Stickertje', omdat hij wél was blijven plakken. Mijn eerste zwangerschap was een vmk en heette 'Klavertje', omdat het embryo op de foto precies leek op een klavertje vier... In mijn geval is die "werknaam" dus steeds aan komen waaien eigenlijk 🙂

7 maanden geleden

Daar zijn wij ook nog wat zoekende naar. Zeker aangezien we al een naam hebben voor beide geslachten. Mijn vriend zegt wel vaak 'Spruitje'

7 maanden geleden

Onze werknaam nu is taco, omdat ik taco's ging eten met mijn beste vriendin toen ik het haar vertelde 😍 Werknaam bij onze zoon was Bob 😂 Iedereen, zelfs op het werk noemde hem zo

7 maanden geleden

Baby ? 😂 Nog nooit met n werknaam gewerkt. Vind dat zo raar. Gewoon de baby en als de baby er is de naam

7 maanden geleden

Reactie op RDBreddels

Daar zijn wij ook nog wat zoekende naar. Zeker aangezien we al een naam heb ...
Spruitje is ook leuk!

7 maanden geleden

Reactie op Miffie24

Baby ? 😂 Nog nooit met n werknaam gewerkt. Vind dat zo raar. Gewoon de bab ...
Hahaha, dat kan zeker ook! 😂Voor mij voelt “baby” een beetje afstandelijk/onpersoonlijk. Mijn vriendinnen hebben allemaal een werknaam gehad en dat vond ik wel heel leuk 😊 Maar als niks aanspreekt dan zal het inderdaad baby worden 😂

7 maanden geleden

Reactie op Jina2026

Hahaha, dat kan zeker ook! 😂Voor mij voelt “baby” een beetje afstandelijk/ ...
Haha you do you. En doe vooral wat bij jullie past ! Hier in de omgeving is dat kinderachtig . Je bedenkt de meest gekke dingen vaak en daarom maak je je ongeboren kind al belachelijk als die er niet is. Zo is dat hier heel erg.
Die van ons heet Herman 😂 Is ook ineens zo ontstaan, vraag me niet hoe, haha

7 maanden geleden

Hier heet hij/zij Frum (van frummel) 😂🥰

7 maanden geleden

Reactie op Miffie24

Haha you do you. En doe vooral wat bij jullie past ! Hier in de omgeving ...
Iedereen moet zeker doen waar zij/hij zich goed bij voelt! Maar ik vind het wel heel interessant wat je zegt. Het is zeker niet de bedoeling om het kind belachelijk te maken maar meer liefkozend bedoelt. Bedankt voor je reactie en uitleg, ik ga het zeker meenemen 😁

Reactie op Tessvdheijdenn

Hier heet hij/zij Frum (van frummel) 😂🥰
Hier ook frummel! 🥰 mijn vriend kwam eerst met frotje

7 maanden geleden

Wij noemen het ons kuiken🐣 afspraak voor eerste echo staat zo in de agenda “ 📸🐣” Eigenlijk omdat we voor Pasen zijn begonnen met proberen en ik overal van die kleine zachte kuikens had verstopt.

7 maanden geleden

Een goede vriendin van ons droomde twee weken terug dat de baby was geboren en dat die Els heette. Dus sindsdien noemen we het Els 😂

7 maanden geleden

Met ons zoontje hadden we spruit, nu zijn we begonnen met (little) bean

7 maanden geleden

Wij noemen de baby “Muppet” 😅😅

7 maanden geleden

Haha zo leuk dit topic! Bij de eerste was het 'Joep' , geen idee waarom. Nu nog niet echt iets verzonnen. Ik noem het ook wel 'guppie' af en toe maar nu ik dat schrijf denk ik wel echt aan een kikkervisje😅😂

7 maanden geleden

“De kleine pinda” (mijn vriend is indo haha)

7 maanden geleden

Bij onze eerste zeiden we baby K vanwege onze achternaam. Dus nu denk weer.

7 maanden geleden

Ons maanzaadje is het nu 😅 Hier in huis benoemen wij express niet het woord baby, vanwege de peuter die rond loopt.

7 maanden geleden

Bosbes, bosbes 2 (miskraam) en nu bosbes 3