16 Reacties

8 uur geleden

Ja ik duw hem dan op zn zij, prik hem haha.. hij snurkt t meest op zn rug

8 uur geleden

Jep helaas wel.., ik slaap al weken met m’n airpods in en dan op noisecancelling. Soms moet ik zelfs iets van whitenoise opzetten 🥲

8 uur geleden

Ja same! Ik heb oordoppen in gedaan. Maar eigenlijk is het oneerlijk want ik snurk nu ook sinds ik zwanger ben 😂

8 uur geleden

Omg I feel you, mijn partner heeft nooit echt gesnurk enkel als hij eens ziek was of zo. En sind mijn 3de trimester is hij begonnen met snurken. In het begin zij ik als grap dat hij aan het oefenen was om een echte papa te worden. Maar het stopt nu ook niet meer echt om te wenen

8 uur geleden

Reactie op sanavina

Ja ik duw hem dan op zn zij, prik hem haha.. hij snurkt t meest op zn rug
Ja die van mij ook maar vanacht dus ook in elke andere positie...

8 uur geleden

Reactie op Miffie24

Ja same! Ik heb oordoppen in gedaan. Maar eigenlijk is het oneerlijk want i ...
Ik ben dan bang dat mijn zoontje niet hoor...beetje panisch misschien maar die is al bijna 2 en slaapt al sinds 4 maand oud door maar toch 😅

8 uur geleden

Reactie op AmberJT

Jep helaas wel.., ik slaap al weken met m’n airpods in en dan op noisecance ...
Ik ben een zij slaper. Doet het dan geen pijn aan je oren met de pods er in?

8 uur geleden

Reactie op Petra2001

Ik ben dan bang dat mijn zoontje niet hoor...beetje panisch misschien maar ...
Mijn dochter is ook bijna twee. Maar ik heb. Bewust van die goedkopere oordoppen gehaald die er eigenlijk super snel uitpoppen, zo val ik toch in slaap en kan ik wel wakker worden als het nodig is

8 uur geleden

Ja hier ook. Elke keer als ik dan wakker ben hoor ik hem en kan ik niet meer slapen. Echt als een os. Maargoed ik ook nu, alleen hij slaapt er door heen. Als hij dan een nachtje slecht geslapen heeft hoor ik hem de hele dag mopperen. 🤭
Daarom slaapr mijn partner sinds de zwangerschap lekker op de logeerkamer! Ik slaap al voor geen meter omdat vaak moet plassen en vreselijk benauwd ben, dat gesnurk kan ik er echt niet bij hebben, ik ben een mensje aan het maken. Doei!

7 uur geleden

Reactie op LiefdevolleKlaver553181

Daarom slaapr mijn partner sinds de zwangerschap lekker op de logeerkamer! ...
Dat is dus ook mijn probleem...ik ben zo gewend aan het feit dat hij naast me ligt dat ik niet zonder kan..

7 uur geleden

Die van mij snurkt helaas ook en heel erg hard.. en in elke houding😖. Hij Heeft slaap apneu. Slaap al jaren met oordoppen in maar sinds de zwangerschap idd vaker wakker ivm plassen en dan kom ik niet meer goed in slaap als hij naast mij ligt, dus wij slapen nu al een paar maanden apart. Partner slaapt boven op logeer kamer en ik beneden op de grote kamer. Prima oplossing want ik slaap nog prima zelfs met 38+5 weken.

7 uur geleden

Ooh vreselijk hè. Hier heeft mijn vriend periodes waarin hij veel en hard snurkt en Lucky me, nu is zo'n periode. Het gaat soms zo hard, dat hij me letterlijk wakker snurkt en dan in slaap vallen is heel lastig. Ik geef hem wel een duwtje, met de hoop dat het weer even stopt. Kan me er ook vreselijk aan irriteren!

5 uur geleden

Alsof ik dit heb geschreven 🤣. Werd er helemaal lijp van. Hij is naar de huisarts geweest en heeft neusspray gekregen haha

3 uur geleden

Reactie op Petra2001

Ik ben een zij slaper. Doet het dan geen pijn aan je oren met de pods er in ...
Ik lig vaak half op een van m’n handen. Beetje zo’n stabiele zijligging 😅, maar dan merk ik het niet. Het gaat vooral om het in slaap vallen. 9 van de 10 keer word ik wakker en heb ik de oortjes niet meer in.

3 uur geleden

Jaaaa, heel herkenbaar dit! Ik slaap nu regelmatig in het logeerbed als ik me eraan irriteer. Misschien niet heel gezellig, maar mijn partner snapt het goed en hij heeft er ook niks aan als ik de volgende dag chagrijnig ben door slaapgebrek.