16 Reacties

Ik neem het alle drie mee 😊 ik heb een soort vestje/ jasje. Voetenzak en dekentje.

17 uur geleden

Auto staat echt 50m van de in/uitgang dus nee neem ik niet mee. Heb kleertjes en dekentje

15 uur geleden

Ach het maakt niet heel veel uit. Ik heb altijd een jas in de auto liggen voor het geval je met pech onderweg komt te staan. Of inderdaad als het ver lopen naar de auto is. Ik heb dit keer zo een wollen pak dat is wel warm maar veel minder dik daarvan vind ik dat het prima in de maxi cosie kan.

14 uur geleden

Jasje is echt niet nodig voor een newborn. Zo'n kleine frummel ligt helemaal ingepakt in autostoeltje met voetenzak en evt dekentje er nog bij. Jasje is alleen maar gedoe. Mijn zoontje (dec '23) heeft zelfs pas de winter erop echt een jasje gekregen, tot die tijd droeg hij een berenpakje in de draagzak, een enkele keer ook in de wandelwagen maar vaak gewoon zonder jas met dekentje(s).

13 uur geleden

Wij hadden met onze zoon van februari een berenpak mee maar ziekenhuis zei dat dat echt niet hoeft en dat de voetenzak in combinatie met lange mouwen romper, trui, broekje, sokjes en mutsje genoeg is

10 uur geleden

Reactie op Essjex

Wij hadden met onze zoon van februari een berenpak mee maar ziekenhuis zei ...
Goed om te weten. Wilde inderdaad ook het berenpak meenemen. Miss voor de zekerheid maar meenemen, maar dan weet ik dat wat de kleine aanheeft sowieso al voldoende is. In de auto hebben we inderdaad een lekkere voetenzak in het stoeltje

9 uur geleden

Wij hebben dit x willen een jasje van engel natur. Die zijn dun genoeg voor in de auto. Bij zoon (juni) destijds alleen dekentje gedaan en dochter (oktober) een extra vestje

9 uur geleden

Reactie op Irma137

Wij hebben dit x willen een jasje van engel natur. Die zijn dun genoeg voor ...
Een wollen jasje*

9 uur geleden

Hier eerste maanden sowieso geen jas voor baby gehad (februari). Wij hebben ons prima gered met (wikkel)dekens en een berenpakje (deze uiteraard niet in de auto). Voor die 10 meter van de auto naar ons huis, vind ik een jas niet nodig. Voor je dat jasje aan hebt getrokken, kan je ook al binnen staan.

8 uur geleden

Doen jullie dan het berenpakje en ook nog de voetenzak?

8 uur geleden

Reactie op Eline1510

Doen jullie dan het berenpakje en ook nog de voetenzak?
Nee hoor, niet vanuit het zkh naar de parkeergarage en de auto in. Gewoon normale kleren, voetenzak en evt extra dekentje voor de zekerheid.

8 uur geleden

Wij hebben voor in de maxicosi een wikkeldeken en een gewone deken. Ik neem een berenpakje mee voor de zekerheid maar verwacht die niet perse nodig te hebben. Jasje lijkt mij zo’n gedoe

8 uur geleden

Ik heb bij al mijn kinderen een jasje gedragen bij het verlaten van het ziekenhuis. Ik neem het nu ook weer mee. Voetenzak is makkelijk open te slaan als het in de auto te warm zou worden. Wij hoeven maar 10 mij in de auto.

8 uur geleden

Reactie op Mommyofgirls3

Ik heb bij al mijn kinderen een jasje gedragen bij het verlaten van het zie ...
10 min

8 uur geleden

Hier gaat er ook een jasje mee in de tas en in de maxicosi hebben we ook nog een voetenzak zitten. Wij vertrokken de vorige keer in de sneeuw (was begin maart), was blij dat we ons meisje goed konden inpakken en werd in het ziekenhuis ook gevraagd om een jasje.

7 uur geleden

Ik heb dikke voetenzak maar zeer zeker ook een jas☺️