Vorige zwangerschap in totaal kleine 30 kg aangekomen denk ik. Will dat nu wel meer beperken haha! Van die 30, bijna 15 kwijt (na 9 maanden). Nu weer zwanger van de 2e. 7 weken gok ik, so far nog niet aangekomen.
Ik ben hier totaal niet ge茂nteresseerd in en ga net zoals mijn vorige zwangerschap (en alle tijd ervoor, ertussen en erna) niet wegen. Snap die obsessie met aangekomen kilo's nooit zo goed.
Ik durf me echt niet te wegen, maar ik ben bang dat het maandag wel moet gebeuren. Een verleden met eetstoornissen en ik heb de weegschaal al 5 jaar ontweken. Gewicht is toch een beetje spannend.
Ik weeg me deze zwangerschap niet. Bij mijn dochter was ik 33 kilo aangekomen dus dat zou nu ook wel gebeuren.
Het gaat er allemaal af en zo niet , dan niet. Mijn lichaam heeft wat moois gemaakt
Ik durf me echt niet te wegen, maar ik ben bang dat het maandag wel moet ge ...
Niks moet! Geef ook vooral aan dat je een verleden met eetstoornissen hebt. Mama鈥檚 met een eetstoornis hun veranderende lichaam als triggerend of stressvol ervaren. Een verloskundige kan je eventueel ook doorverwijzen naar een POP-poli voor extra ondersteuning.