265 Reacties
8 maanden geleden
Ik 20 januari volgens mn eigen berekening. Dit is mn eerste zwangerschap 🥹
8 maanden geleden
Ik 21 januari op de verjaardag van mijn oudste zoon.. voor mij is dit mijn 3e kindje nog heel pril en durf eerlijk gezegd ook nog niet heel blij te zijn ( al zijn we dat natuurlijk wel) mijn oudste is nu 15 en mijn jongste 13.. mijn vriend heeft nog 2 kinderen van 7 en 4 jaar
8 maanden geleden
Reactie op Domensino
Oh spannend! Lijkt me bijzonder voor je, na 13 jaar weer zwanger zijn?
Dat is het zeker😅 voor mij is het weer opnieuw beginnen voor mijn vriend is het anders die is er nog niet zolang uit.. nu was ik bij mijn oudste 16 en de jongste 19.. dus nu ga ik het ook heel anders beleven word morgen 32 en voel me nu ook heel anders dan bij de vorige zwangerschappen.. was bij de eerste 2 heel erg misselijk in het begin nu heb ik meer het gevoel dat ik misselijk ben omdat ik moet eten,..😅
8 maanden geleden
Reactie op Domensino
Ik herinner me bij mijn eerste ook meer misselijkheid! Maar ik denk dat we ...
Haha eerlijk gezegd mag dat van mij wel weg blijven.. ik ben er sinds vanmorgen achter dat ik 3/4 weken zwanger ben bij de anderen kwam ik er pas met 9 en 10 weken achter.. maar moet zeggen dit was ook zeer gepland. Deed elke maand wel een test en vandaag was hij eindelijk positief.. hopen dat dit ook een happy end krijgt en dat we over 8 maandjes weer kunnen genieten van een klein mini mensje🥰 en dan is ons gezin ook wel compleet met 5 kinderen..
8 maanden geleden
Reactie op babyvandruten
Haha eerlijk gezegd mag dat van mij wel weg blijven.. ik ben er sinds vanmo ...
En het is ook zo bijzonder omdat ik met de oudste op mijn verjaardag erachter kwam dat ik zwanger was en nu 1 dag voor mijn verjaardag🤭
8 maanden geleden
Hoi Dames, als het goed is ben ik 21 januari uitgerekend. Ik ben woensdag er achter gekomen dat ik zwanger ben. Maandag m’n NOD. Spannend, want in het verleden miskramen meegemaakt beetje angst. Woensdag avond heb ik getest omdat ik opeens blauwe aderen ontdekte op m’n borsten. M’n Apple Watch gaf steeds melding met te hoge hartslag. Ik werk in de zorg. Ik ben zo snel buiten adem, hoge hartslag. En volgens de berekeningen ben ik nog maar 3 weken en 2 dagen. Heeft iemand anders dit ook?😅
8 maanden geleden
Hee allemaal!
Vanochtend erachter gekomen dat ik weer zwanger ben van ons lieve 🌈 kindje. In Januari helaas de zwangerschap van ons dochtertje moeten afbreken ivm ernstige afwijking….
Super spannend, hoop zo dat het deze keer allemaal goed gaat en het kindje gezond is💕 zo blij voor jullie allemaal. Voor nu ben ik 18 Januari uitgerekend.
8 maanden geleden
Na 1,5 jaar proberen, mag ik na bijna negen jaar weer een kindje dragen zoals het lijkt. Ik ben uitgerekend op 16 januari en heb ook m’n eerste echo op 2 juni. Het voelt een eeuwigheid
8 maanden geleden
Reactie op Boys2Mom
Ik ook de 16e. Heb jij al een eerste echo afspraak? Zo ja, wanneer?
Ja, ik heb die 2-6 gepland en jij?