36 Reacties
3 dagen geleden
Het kaartje zelf dat valt nog wel mee maar de postzegels zijn zo achter debiel duur dat je je echt afvraagt of je wel een kaartje wilt gaan sturen naar iedereen.
3 dagen geleden
Onze ouders geven we wat kaartjes mee om bij hun in de buurt in de brievenbus te stoppen. Mijn man vond het ook heerlijk (toen bij ons dochtertje) om even een frisse neus te halen en een ronde te doen hier in de buurt om kaarten af te geven, terwijl de kraamhulp bij ons thuis was.
Dit scheelde ons zoveel postzegels en geld 😅
3 dagen geleden
Mijn vriend heeft dit jaar al veel postzegels gekocht, ook veel via marktplaats dus de verzameling postzegels hebben wij hier al. Kaartje hebben wij zelf ontworpen en als wij een stuk of 40 willen zaten wij op 43 euro ofzo voor alleen het kaartje. 40 kaartjes lijkt mij ook echt meer dan genoeg, ik zou niet eens weten naar wie ik die 40 kaartjes allemaal moet sturen. 😂
2 dagen geleden
Ik verstuur maar 10 kaarten. De rest krijgt een appje met foto van de kaart. Het beland toch in de prullenbak uiteindelijk en dat vind ik zonde van het geld. Van naaste familie weet ik dat ze de kaartjes wel bewaren.. Zo hebben wij het altijd gedaan.
2 dagen geleden
Dat is inderdaad geen gekke prijs. Je kan wel nog eens kijken hoeveel kaartjes je echt wil versturen. Wij sturen 40 kaartjes en delen het nieuws verder vooral via appjes. En die 40 kaartjes hebben niet allemaal een postzegel nodig, aan onze ouders, broers en zussen geven we ze gewoon mee en sommige mensen wonen zo vlakbij dat we ze tijdens een wandelingetje in de bus kunnen doen.
2 dagen geleden
Tip: koop dit jaar nog postzegels, volgend jaar stijgt het tarief weer en ze blijven oneindig geldig
2 dagen geleden
Ja hoor dat is normaal, wij doen ook zo’n 100 kaarten en zijn daar ook rond de €400,- aan kwijt inclusief postzegels.
2 dagen geleden
Wij komen uit op 50 kaartjes voor €80, maar dan heb ik ze zelf ontworpen en laten we ze zelf drukken.
2 dagen geleden
Reactie op GedreveneTopaas
Wij komen uit op 50 kaartjes voor €80, maar dan heb ik ze zelf ontworpen en ...
O en dit is zonder postzegels!
2 dagen geleden
Postzegel kost inderdaad al 1,40 tegenwoordig. Dus als je er 100 wil sturen. Is 140 euro van je genoemde bedrag al voor de verzending. Maar goed ja we willen ook allemaal dat de bezorger fatsoenlijk betaald krijgt toch?
Wij gaan denk ik iets van 40 a 50 kaarten bestellen. Ik ben zelf illustrator dus ik heb ze zelf gemaakt. Ik wil eigenlijk wel alles bijpassend ook postzegels bij Postnl bestellen met bijpassend ontwerp. En ook sluitzegels en adresstickers misschien ook.
Ik heb wel proefdrukken bij verschillende partijen besteld. En de prijzen lopen heel erg uiteen! Meer dan het dubbele bij de ene partij dan bij de andere. Maar ik heb dus mijn eigen kaartje ontworpen dus dat is voor jou denk ik dan geen optie. Vergeet ook niet dat als je een bestaand ontwerp kiest bij een kaarten webshop je ook betaald voor de ontwerper. Niet alleen voor papier en inkt. Iemand heeft dat helemaal ontworpen. :)
Ik vind geboortekaartjes echt een hele leuke traditie. En je gaat ze maar een paar keer in je leven versturen. Misschien zelfs maar een keer. Dus daarom vind ik het zelf het geld wel waard.
2 dagen geleden
O en dit is zonder postzegels!
Ik kan mijn berichten niet aanpassen zie ik maar voor de duidelijkheid: onze kaartjes zijn op alle vier de kanten bedrukt, inclusief envelop, sluitzegels en etiketten voor adressen €80. Daar komt dan nog €65 aan postzegels bij. Dus het complete totaal is €145 voor 50 kaartjes, dus dat verschilt niet heel veel van jouw bedrag voor 100 kaartjes :)
2 dagen geleden
Ik kan mijn berichten niet aanpassen zie ik maar voor de duidelijkheid: onz ...
Dat is wel echt goed geregeld. Wij betalen 200 voor 50 kaartjes en enveloppen. Dan moeten er nog postzegels bij. 🥲
2 dagen geleden
Reactie op VreedzameVuursteen354408
Dat is wel echt goed geregeld. Wij betalen 200 voor 50 kaartjes en envelopp ...
Van twee kantjes, dus niet vier.