8 Reacties
2 dagen geleden
Ik zou het voor de zekerheid even navragen bij je ziekenhuis/verloskundige. In het ziekenhuis waar ik ga bevallen zeiden ze heel duidelijk dat ik zelf niks hoef mee te nemen.
2 dagen geleden
Ik kreeg het in het ziekenhuis. Maar ik had op advies van de kraamzorg wel mijn eigen wegwerpondergoed meegenomen omdat dat comfortabeler is. Dus als je een voorkeur hebt voor een specifiek type zou ik het wel meenemen!
2 dagen geleden
Je hoeft niks mee te nemen qua kraamverband, netbroekjes e.d. Dat hebben ze allemaal in het ziekenhuis.
2 dagen geleden
Reactie op Kaatjekato
Je hoeft niks mee te nemen qua kraamverband, netbroekjes e.d. Dat hebben ze ...
Netbroekjes hebben ze niet in elk ziekenhuis. In het ziekenhuis waar ik bii mn zoontje ben bevallen hadden ze deze niet.
Ik neem ze nu voor de zekerheid mee (beval in een ander ziekenhuis)
2 dagen geleden
Ik neem voor de zekerheid 1 pak van dat brede kraamverband mee. Ik heb 3 bevallingen gehad in 2 verschillende ziekenhuizen, en het is er altijd wel, maar ene ziekenhuis kreeg ik alleen dat smalle toen. Vind ik niks voor de eerste dagen, mocht toen snel naar huis gelukkig, maar nu moet ik langer blijven. (En het is weer een ander ziekenhuis) dus even zien wat voor kraamverband ze hebben.
2 dagen geleden
Reactie op Baby2026nr2
Netbroekjes hebben ze niet in elk ziekenhuis. In het ziekenhuis waar ik bii ...
Je verloskundige weet je dit precies te vertellen. Dus als ze dit niet uit zichzelf vertellen, dan inderdaad even navragen.