17 Reacties
3 dagen geleden
Ik volg mee, ik heb namelijk dezelfde aangeschaft maar nog niet uitgeprobeerd
3 dagen geleden
Welke hoedjes kopen jullie voor deze Medela kolf? Zijn dat de orginele van Medela? Of heb je ook andere?
3 dagen geleden
Ik zou even een lactatiekundige benaderen.
Mijn lactatiekundige gaf namelijk aan dat de meeste vrouwen juist met borstschilden kolven die veel te groot zijn. 24mm is een standaard maat en dus vaak al veel te groot. Ik heb vorige zwangerschap ook 24mm gebruikt en nu meet ze 19mm en wellicht bij stuwing 21mm. Kortom een consult en juiste begeleiding ik echt de moeite waard. Wordt door de meeste verzekeraars ook vergoed vanuit aanvullend pakket, dus in dat geval zou ik er ook niet op besparen.
3 dagen geleden
Reactie op Brown_Eye86
Ik zou even een lactatiekundige benaderen.
Mijn lactatiekundige gaf nameli ...
Dankjewel voor de tip en reactie
3 dagen geleden
Reactie op I-89
Met een handkolf knijp ik de hendel niet volledig in, dat is inderdaad erg ...
Ik zie op tiktok dat veel mensen zojuist makkelijk tot eind punt drukken tijdens kolven met een fijn gevoel ipv gek gezicht in beeld dus vraag mij af waar heb ik het verkeerd 馃槄
3 dagen geleden
Reactie op I-89
Met een handkolf knijp ik de hendel niet volledig in, dat is inderdaad erg ...
Ik heb medela handkolf en een electrische maar ga eerst met de handkolf beginnen alleen het drukt me tepel omlaag ipv dat die recht blijft en kolft en doet zo pijn alsof ze me tepel met wasknijper vastknijpen
3 dagen geleden
Reactie op TedereEiland246092
Welke hoedjes kopen jullie voor deze Medela kolf? Zijn dat de orginele van ...
Ik had medela besteld en er kwam een hoedje van 24mm mee in maar die is blijkbaar te klein heb op tiktok een plastic hoedje gezien die ze in de hoedje van medela zelf plaatsen om makkelijker en pijnloos te kolven alleen kan die niet vinden en weet niet of dat voor de grootte van de tepel is of om de pijn weg te laten nemen door de silicoon die erin gezet wordt
3 dagen geleden
Reactie op sanavina
Idd een ander maat hoedje er bij nemen! Dan is die idd te klein
Online ka ...
Bedankt voor de tip die zal ik zeker meenemen! alleen vraag me af of L of XL te groot zal vallen of juist veel beter
3 dagen geleden
Reactie op GedrevenHorizon271041
Ik volg mee, ik heb namelijk dezelfde aangeschaft maar nog niet uitgeprobee ...
Je hebt ook borstkolf spray ze zeggen dat als je dat spuit ismet natuurlijke ingredienten dat dat ook goed en comfortabel is tijdens het kolven op gemak
3 dagen geleden
Maar ben je al bevallen dan? Lacterende borsten en tepels zijn toch een beetje anders dan wanneer je nog zwanger bent. Ook qua gevoeligheid. Ik zou hem gewoon nog even lekker in de kast laten en pas over een tijdje gebruiken, eventueel met advies van een lactatiekundige.
Ik heb deze kolf zelf bij beide kinderen gebruikt en bij de tweede uberhaupt geen elektrische (ik heb 1,5 jaar gevoed even voor het idee). Dus echt een top ding, maar je moet even oefenen met het juist positioneren en het geven van de juiste hoeveelheid kracht. Succes!
gisteren
Reactie op MeerieVeerie
Maar ben je al bevallen dan? Lacterende borsten en tepels zijn toch een bee ...
Nee ben nog niet bevallen dacht ik probeer even of het hoedje tijdens het pompen lekker gaat maar het hoedje waar de tepel in trekt tijdens pompen duwt me tepel omlaag ipv dat die recht blijft en goed pompt en scheurt wanneer ik aan het kolven ben dus denk dat ik een iets groter hoedje nodig heb voor de kolf voor straks na de bevalling
12 uur geleden
Reactie op Bregje51
Door het borstvoeden kan je tepel nog helemaal vervormen. Ik zou daarom nog ...
Bedankt voor de tip 馃