6 Reacties
4 uur geleden
Yess ben op dit moment ook medisch omdat ze wat kleiner is ik ben zelf ook 35+ 3 weken
31 december hoor ik of het beter is of niet anders mag ik niet thuis bevallen…
4 uur geleden
Hoi hier hetzelfde.
Ben zelf van Aziatisch afkomst en op zich maakt het niet uit dat de baby kleiner is dan gemiddeld zeiden ze. Maar heb ook zwangerschapsdiabetes waardoor baby’s groter zijn. Maar in mijn geval behoort de baby tot de p10 en ze maken zich toch een beetje zorgen. Dus ik word met 38+3 ingeleid.
4 uur geleden
Reactie op SLYX
Hoi hier hetzelfde.
Ben zelf van Aziatisch afkomst en op zich maakt het nie ...
Wat is de reden dat je wordt ingeleid want ik heb ook zwangerschapsdiabetes en mijn kleine is net P20. Ik mag de zwangerschap gewoon uitzingen tot wanneer ik wil heb ik vandaag te horen gekregen.
4 uur geleden
Reactie op Cynnntje
Wat is de reden dat je wordt ingeleid want ik heb ook zwangerschapsdiabetes ...
Nou ik voelde de baby iets minder waarna ze met aan de CTG lieten en ze hadden ook een echo gemaakt. Uit de echo bleek dat de groei iets was afgenomen maar ze zeiden ook dat het op dit termijn lastig te zien is op een echo. Dus vraag me af hoe betrouwbaar het dan is.
4 uur geleden
Ik wist het niet van te voren (werd geschat op “ruim 4 kg”) maar mijn zoontje werd 39+2 geboren op p7. Hij woog 2900 gram. Ze zaten er dus flink naast, maar de andere kant op.
Hij is nu 3,5 jaar en nog steeds fijntjes: ongeveer 13 kg en zn broeken zakken van zijn kippenkontje af, maar hij is ook echt een picky eater. Maar belangrijkste is dat hij gezond en happy is! Haalt het vast ooit in! Benieuwd hoe groot zijn broertje zal zijn, die werd geschat op p67 (voor zover ik dat nog betrouwbaar vind😝).