19 Reacties

6 maanden geleden

Ik snap wel dat je het spannend vindt, de kans dat er iets afwijkends wordt gezien is gelukkig niet zo groot, maar is er wel. Hopelijk is morgen alles gewoon goed! Ik heb hem over iets meer dan een week. Bij mijn vorige zwangerschap kon je alles zeker duidelijk zien. Je ziet echt een baby'tje!

6 maanden geleden

Reactie op Klaproos247

Ik snap wel dat je het spannend vindt, de kans dat er iets afwijkends wordt ...
Ahw spannend! Heb er ook super veel zin in! Kon je het geslacht ook al zien? Denk nog te vroeg hè?

6 maanden geleden

Afgelopen donderdag de mijne gehad. Zo mooi om te zien al zat mijn kleine vooral veel in de hoek in n gekke bocht waardoor opmeten lastig was haha moest op n gegeven moment even wiegen met de heupen zodat de kleine ging bewegen. Heel veel succes en geniet ervan

6 maanden geleden

Ik snap je helemaal! Ik heb donderdag de 13 weken echo en ben ontzettend zenuwachtig. Zou het graag naast me neer leggen maar helaas. Positieve eraan: ik hoor dat die echo’s veel beter zijn en je dus écht het baby’tje ziet 🥹

6 maanden geleden

Reactie op Daniekendebaby

Ik snap je helemaal! Ik heb donderdag de 13 weken echo en ben ontzettend ze ...
Hey, alles was gelukkig goed. Zo bijzonder wat je allemaal kan zien. Succes donderdag met de echo.

6 maanden geleden

Reactie op Kiim3

Hey, alles was gelukkig goed. Zo bijzonder wat je allemaal kan zien. Succes ...
Wat fijn om te lezen ❤️ hier ook alles goed!

6 maanden geleden

Reactie op Daniekendebaby

Wat fijn om te lezen ❤️ hier ook alles goed!
Ah super !!!

5 maanden geleden

Ik heb morgen mijn 13 weken echo, ben dan 13+4. Ik zie er om de een of andere reden nu meer tegen op dan bij mijn zoontje. Iemand tips voor de zenuwen?

5 maanden geleden

Ik heb morgen ook de 13 weken echo en ben er zo zenuwachtig voor. Hopelijk gaat het goed zijn

5 maanden geleden

Reactie op Bellieellie

Ik heb morgen ook de 13 weken echo en ben er zo zenuwachtig voor. Hopelijk ...
Ik heb hem ook morgen! Nog geen idee wat te verwachten

5 maanden geleden

Ik heb hem vandaag gahad! Alles was goed. En ze heeft het bevestigd we krijgen een zoon 😍🩵

5 maanden geleden

Reactie op Amberr37

Ik heb hem vandaag gahad! Alles was goed. En ze heeft het bevestigd we krij ...
Ah wat super leuk!! Gefeliciteerd 💙kunnen ze dat met de 13 weken al met zekerheid zeggen?

5 maanden geleden

Reactie op Kiim3

Ah wat super leuk!! Gefeliciteerd 💙kunnen ze dat met de 13 weken al met ze ...
Dank je wel! Nou we hebben vorige week een pretecho gehad. Daar was al duidelijk te zien dat het een jongetje is. En van dat met de 13 weken echo zag je ook duidelijk wat heen en weer slingeren 🤣 ben nu 13 weken en 5 dagen. En op deze foto zie je het ook al vrij duidelijk.

5 maanden geleden

Reactie op Amberr37

Dank je wel! Nou we hebben vorige week een pretecho gehad. Daar was al duid ...
Oja inderdaad ja! Super leuk

5 maanden geleden

Reactie op Kiim3

Oja inderdaad ja! Super leuk
Je ziet geen hamburgertje 😂 maar duidelijk een volledig klokkenspel 😉

5 maanden geleden

Uit nieuwsgierigheid, Hoeveel tijd hebben jullie er gezeten/ duurde de afspraak?

5 maanden geleden

Reactie op Didido

Uit nieuwsgierigheid, Hoeveel tijd hebben jullie er gezeten/ duurde de afsp ...
Best lang! Is best een uitgebreide echo hoor. Zeker 30 minuten heeft ze zitten echoen heb er zo 45 minuten gezeten.

5 maanden geleden

Reactie op Didido

Uit nieuwsgierigheid, Hoeveel tijd hebben jullie er gezeten/ duurde de afsp ...
Ik denk dat wij er 45 minuten gezeten hebben en dat we een minuut of 35 naar de baby hebben kunnen kijken.

5 maanden geleden

Ik krijg de 13 weken echo vanmiddag om half 2 nipt had ik al binnen die was goed. Vorige zwangerschap 2022 had je nog niet de 13 weken echo dus dit is nieuw echter is het het zelfde als de 20 weken echo alleen eerder dus ben er wel blij mee ben benieuwd vanmiddag zenuwachtig maar op de juiste manier