11 Reacties

Ik heb gisteravond eentje via Bol.com besteld! De Flow Amsterdam Nursing Light (een hartje, in twee kleuren beschikbaar). Deze heeft rood en warm wit licht!
Oei niet wat je zoekt, maar ik zweer bij m’n zoutlamp qua gedempt licht!

gisteren

Ik heb ook de Flow nursing light gekocht. Stelt niet heel veel voor eerlijk gezegd :) wel fijn dat het touch is. Ik vind mijn zoutlampje toch wel fijner!

gisteren

Ook niet met touchscreen maar ik heb in mijn nachtlampje een Phillips Hue peertje gedraaid en ingesteld datie snachts zacht rood licht geeft, lijkt me ook handig!

gisteren

Reactie op moedervanaapje

Oei niet wat je zoekt, maar ik zweer bij m’n zoutlamp qua gedempt licht!
Ik ook! Met dimmer, dus kan echt heel subtiel qua licht

13 uur geleden

Reactie op Zonnig_13

Ik ook! Met dimmer, dus kan echt heel subtiel qua licht
Welke is dit? ☺️

12 uur geleden

Ik heb deze! Ben er heel blij mee! Bekijk USB Oplaadbaar Nachtlampje Met Afstandsbediening - 13 RGB kleuren - Sfeerlamp - LED verlichting - Nachtlamp - Wake-up Light - Bedlamp voor Baby, Kinderen & Volwassenen - Dimbaar - Touch Control - 15 cm op: https://www.bol.com/nl/p/usb-oplaadbaar-nachtlampje-met-afstandsbediening-13-rgb-kleuren-sfeerlamp-led-verlichting-nachtlamp-wake-up-light-bedlamp-voor-baby-kinderen-volwassenen-dimbaar-touch-control-15-cm/9300000062586843?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

12 uur geleden

Ik heb zo'n set met 2 numsy nachtlampjes gekocht, deze kunnen in een stopcontact. Is met lichtsensor en 4 standen

11 uur geleden

Ja deze had ik ook bij vorige baby. Wel kapot gegaan maar nu weer gekocht, vond deze heeel handig!