7 Reacties
18 uur geleden
Ja helaas wel al n aantal keer helaas .
Mocht alleen paracetamol en kinder neuspray.
Mischien dat t helpt .
Anders de huisarts bellen
18 uur geleden
Mij helpt het enorm om een neusdouche te doen met zout lauwwarm water
17 uur geleden
Ik heb dit inmiddels al 2 weken me hoofdpijn is wel gezakt maar af en toe komt het terug.
In het begin had ik erge hoofdpijn ook aan de linkerkant van me gezicht en later in me hele gezicht, oren. Koude doeken gebruikt heeft ook geholpen.
Ik gebruik ook paracetamol, de neusdouche met zout zonder jodium. Neusspray zoutoplossing. Ik probeer te stomen met kamille en drink ook kamillethee. Ik hoop dat het snel weggaat.

2 uur geleden
Ik heb hier chronisch last van, elke verkoudheid wordt automatisch een holte ontsteking (hoera!). Mijn KNO-arts raadt aan om minstens 1 keer per dag je neus te spoelen met een zoutoplossing en daarna goed te snuiten. Ik vind zelf de flesjes van NeilMed fijn om te gebruiken, maar er zijn een hoop alternatieven te koop. Voor het slapengaan bij het tandenpoetsen en dan is je hoofd weer een beetje leeg voordat je gaat liggen.
zojuist
Yes Rhino horn!! Heb het meerdere keren per jaar, en nu helaas ook weer. 2/3 x per dag spoelen. En paracetamol tegen de pijn innemen. Verder: uitzieken en rust houden 馃
Veel sterkte!