3 Reacties

11 uur geleden

Hier wisselt het ook heel erg per dag, de ene dag verbouwt ze haar volledige appartement en de andere verplaatst ze slechts wat. Zolang het in sync is en er een patroon in zit hoef je je geen zorgen te maken. Hoelaat moet je straks? Je zou kunnen bellen dat je je hier zorgen om maakt en dat je graag aannde CTG wil. Liever een keer te veel bellen dan een keer te weinig vertellen ze mij bij de vk.
Ik zou altijd even bellen als je haar heel weinig voelt of als je je 眉berhaupt zorgen maakt. Ik voelde haar 3 dagen achter elkaar minder, vervolgens 2 dagen weer heel goed en daarna 1 dag weer minder. Heb gelijk de vk gebeld. Er werd een CTG gemaakt die er goed uitzag, maar uiteindelijk is er toch besloten om de volgende dag gelijk in te gaan leiden om risico鈥檚 te voorkomen.

11 uur geleden

Mij is ook altijd vertelt beter een keer te veel checken. Vorige zwangerschap 2x gebeld ivm weinig beweging voelen. 1x aan de ctg, alles was verder prima. Maar echt je kan beter keer te veel aan de bel trekken, dan te weinig...