11 Reacties

7 maanden geleden

Ik heb het na de acht weken echo aan mijn ouders en schoonouders vertelt. Hiervoor wisten mijn beste vriendin en schoonbroer het al (dit is een stel), omdat we het niet voor ons konden houden haha! Mijn baas wist het met 7 weken omdat ik me slecht voel en in de ochtend wat later start als het nodig is. Met 12 weken willen we het aan de omgeving vertellen en is het geen geheim meer.

7 maanden geleden

Wij hebben afgelopen maandag bij 9+2 onze tweede echo gehad en die was weer helemaal goed, dus afgelopen week hebben we het nieuws aan vrienden en familie verteld. Vandaag met 9+5 ook aan het team op werk verteld. Iedereen wist dat wij met ICSI bezig waren en waren daar heel betrokken bij, dus het voelt goed om eindelijk goed nieuws te kunnen delen. Ergens zit wel dat stemmetje ‘Wat als..?’ in mijn hoofd, maar met 98-99% kans dat het goed blijft gaan probeer ik daar niet te veel op te focussen. En als het toch nog mis gaat, dan gaan mensen dat toch wel aan me merken, dus dan weten ze dat maar.

7 maanden geleden

Reactie op Carrie24

Ik heb het na de acht weken echo aan mijn ouders en schoonouders vertelt. H ...
12 weken klinkt mij ook het beste ik denk dat wij ook hetzelfde gaan doen om het aan andere te vertellen

7 maanden geleden

Mn baas weet t wel al. Verder alleen een vriendin en mn vriend. Maken t met termijnecho bekend: 11wk

7 maanden geleden

Ik kon m'n mond echt niet houden, met 4 weken wisten onze ouders het meteen al, en met 6 weken broers en zussen. We gaan het nu met 9+4 aan de vrienden vertellen en met 10 weken vertel ik het mijn collega's. Maar ik ben een delen en zou het bij een miskraam ook willen delen, dus dan zie ik niet in waarom ik zou moeten wachten

7 maanden geleden

Reactie op AMa26

Wij hebben afgelopen maandag bij 9+2 onze tweede echo gehad en die was weer ...
Ja dat klopt ook wel ik denk dat ik ook merken als er iets fout zou gaan

7 maanden geleden

Met 3 weken wisten mijn schoonouders het al, ze wonen beide in het buitenland en waren nu in NL en wilden het echt persoonlijk vertellen. Ook wisten twee vriendinnen het al vroeg, met ±4 weken (maar ik ging met hen op stedentrip dus ik moest het wel vertellen ivm. kwaaltjes) en 1 collega op werk. Volgende week na de termijnecho gaan we rustig familie en vrienden af, maar gezien onze kring heel verspreid over het land woont gaat dat allemaal wel even duren 🤭

7 maanden geleden

Nu weten alleen een viertal collega's het (waaronder twee directieleden), omdat ik me zo beroerd voel en al twee dagen ziek ben geweest deze week. Maandag hebben wij de eerste echo bij 8+4, als dit een goede echo is, willen we het gaan delen met de naaste familie en beste vrienden. Weet alleen nog niet hoe.

7 maanden geleden

Ik heb het een par vriendinnen vertelt. Familie doen we volgende week (10 weken). Rest van de wereld na de NIPT

7 maanden geleden

Wij hebben close vrienden na de goede echo met 9 weken vertelt. Na de termijnecho mensen die we wel zelf wilde vertellen. Pas na de nipt en 13 weken echo maken we het "wereldkundig"... en gaan we het op werk en vriendengroep ect vertellen. En daarna pas socialmedia dus dat zal wel week 14 ofzo worden.

7 maanden geleden

Ik heb het een aantal collega's en mn teamleider verteld, vanwege risico's op het werk. Volgende week donderdag met 8+6 (denk ik) de eerste echo. Als die goed is vertellen we het volgend weekend aan onze ouders en (goede) vrienden. Das best vroeg denk ik, maar als het nog misgaat wil ik toch wel dat zij t weten.