183 Reacties

vorige maand
Reactie op Shirley-v
Ik heb hem as donderdag. Ik ben ook zo zenuwachtig!
Snap ik heel goed! Veel succes

vorige maand
Zal hem denk ik ook deze week krijgen hoelang duurt de uitslag eigelijk?
Verschilt een beetje wij kregen tehoren binnen 3 weken want hij gaat naar een ander ziekenhuis vpor extra onderzoeken of zoiets 😅

vorige maand
Reactie op Shirley-v
Mijn verloskundige vertelde ongeveer 2 weken
Ah oke heb deze week pas eerste gesprek verloskundige ben dan bijna 9 weken dus denk dat ze het dan zal aan bieden

vorige maand
Hi, ik kreeg van de gynaecoloog te horen dat ik eerst een gesprek moet over de nipt (dat schijnt beleid te zijn). Hierna kun je prikken. Iemand ervaring hiermee? Kun je dan direct gaan prikken? En duurt de uitslag echt 2 weken of heb je het vaak na een paar dagen al? Ik heb dit gesprek pas met 11 weken dus vind het heel vervelend allemaal.

vorige maand
Ik heb de nip test aanstaande maandag om 11 u vind het wel spannend maar heb goeie hoop

vorige maand
Ik heb hem morgen. Ik vind het tot nu toe nie spannend en zie het eerder als bevestiging dat mijn gevoel klopt. De termijnecho van vandaag was ook goed dus ik denk dat het wel losloopt.

vorige maand
Reactie op RustigAnoniempje
Hi, ik kreeg van de gynaecoloog te horen dat ik eerst een gesprek moet over ...
Ik heb vandaag de formulieren gehad en kon meteen een afspraak in plannen.

vorige maand
Reactie op Droomvlucht
Ik heb vandaag de formulieren gehad en kon meteen een afspraak in plannen.
Ik lees dat je morgen al gaat! Spannend, succes!

vorige maand
Reactie op RustigAnoniempje
Ik lees dat je morgen al gaat! Spannend, succes!
Komt vast goed! Dank je wel. 💕

vorige maand
Bij ons was het na de termijnecho. Daarvoor al gesprek gehad of je wilde. En na termijnecho papieren mee. Daarna kun je gewoon direct bloedprikken of wanneer je uit komt. Ik heb gisteren termijn echo gehad. Vanmorgen geprikt. Kan indd ongeveer 10 werkdagen duren ivm opsturen ander ziekenhuis indd. Ben benieuwd. Hoop stiekem dat het korter duurt! 🤞🏻