33 Reacties

5 maanden geleden

Hoi.. ik ben ook nog elke dag misselijk helaas. Wel wat minder heftig maar het is helaas ook nog steeds aanwezig. Ben nu 13 +6 hoop ook dat het gewoon snel weg is! Heb dit in mijn vorige zwangerschappen ook niet gehad en verwacht nu een jongetje. Ik pak zo veel mogelijk mijn rust..

5 maanden geleden

Gember schijnt ook te helpen

5 maanden geleden

Ik ben sinds week 10 iets minder misselijk maar nog wel in vlagen. Langzaam maar zeker wordt het echt beter!

5 maanden geleden

Ik ben misselijk geweest tot ongeveer begin week 15, non stop! Ben nu week 15+5 en misselijkheid is weg!🥰

5 maanden geleden

Gember moet helpen zeggen ze

5 maanden geleden

Hey Bibo2024, wat vervelen ook voor jou! Ik heb een vorm van HG.. ben kapot.. vandaag 15+1 en ook nog steeds mega misselijk + spugen 😕 Helaas geen tips, heb al medicijnen en alle huishoud middeltjes geprobeerd maar echt niks werkt.. Houd elke week hoop dat het misschien toch een x ophoudt.. heb er nu sinds en week ook hoofdpijn bij. 😒
Hi, Ja me too (Ben nu 14 weken) al is het al stukken minder dan een paar weken terug vooral bij een lege maag of wanneer teveel gegeten heb. ‘s avonds misselijk van de maag ‘s avonds een glas melk helpt bij mij wel een beetje En sws niet te vet eten.

Reactie op LLS90

Hey Bibo2024, wat vervelen ook voor jou! Ik heb een vorm van HG.. ben kap ...
Oh wat heftig. Ik hoop dat dit snel minder wordt!

5 maanden geleden

Reactie op EerbiedigeNachtegaal512120

Hi, Ja me too (Ben nu 14 weken) al is het al stukken minder dan een paar we ...
Naar he, dankjewel. Grappig dat jij zegt niet te vet. Mijn man had van de week Savonds een vette hamburger gebakken, met uien, sla, kaas, ei, augurk, tomaat enz toch beetje vet. En dat lijkt bij mij dus veel beter te vallen .. 🤣🙈 Fruit is bij mij vaak een drama..

5 maanden geleden

K heb vorige zwangerschap de hele zwangerschap misselijkheid ervaren Nu gelukkig weinig

5 maanden geleden

Same! Ben 14.5 en voel me behoorlijk voor de gek gehouden door iedereen die zegt dat het rond 12/13 weken veeeel beter wordt 🫩

5 maanden geleden

Hier ook weer misselijk met 14+2. Het ging even 2 weken wat beter maar helaas. Vorige keer werd het bij mij vanaf een week of 16 pas beter.

Reactie op LLS90

Naar he, dankjewel. Grappig dat jij zegt niet te vet. Mijn man had van ...
Ooh haha bij mij weer precies andersom. Ik ging ook een keer kaasfonduen… ik ben genezen- eet ik noooit meer 😂

5 maanden geleden

Heyy ik ben vanaf week 5 misselijk geweest met iedere dag overgeven. Ineens was het bij week 14 veeel minder. Het kan dus echt dat het ineens beter gaat. Ik hoop voor je dat je dat ook snel gaat ervaren

5 maanden geleden

Reactie op LLS90

Hey Bibo2024, wat vervelen ook voor jou! Ik heb een vorm van HG.. ben kap ...
Zo herkenbaar je verhaal en klachten, hier 15+2. Inderdaad elke dag weer hopen!🤞

5 maanden geleden

Reactie op Zwangerjanuari2026

Same! Ben 14.5 en voel me behoorlijk voor de gek gehouden door iedereen die ...
Echt hè die mensen wil je toch… en dan zeggen ze vanaf week 16 beter en zo niet dan zeggen ze vanaf week 20 gaat t echt over zijn…. Jajajablablablachocoladevla. 😅

5 maanden geleden

Reactie op Lemon🍋‍🟩

Zo herkenbaar je verhaal en klachten, hier 15+2. Inderdaad elke dag weer ho ...
Laten we hopen als iedereen de 16 weken aangetikt heeft dat t bij iedereen helemaal over is haha 🙏🏼 🌟

5 maanden geleden

Reactie op Lemon🍋‍🟩

Zo herkenbaar je verhaal en klachten, hier 15+2. Inderdaad elke dag weer ho ...
Alleen zie ik dat je dubbele misselijkheid hebt 🙈 👶🏼👶🏼 lijkt me helemaal pittig van 2. Wel dit jaar nog bevallen!

5 maanden geleden

Hoi! Ik ben nu 15+1 en sinds een paar dagen lijkt het ietsje pietsje beter te gaan.. ik hoop echt dat deze stijgende lijn aanhoudt. Wel ook hoofdpijn dan weer af en toe de laatste dagen.

5 maanden geleden

Hier ook lang misselijk geweest. Ik ben bij de homeopaat langs geweest, ik heb ruikflesjes gekregen en wel echt het idee dat het beter gaat. 1 flesje kan ik aan ruiken als ik misselijkheid voel opkomen, merk dan direct dat het zakt. Ik was wat sceptisch van te voren maar wellicht voor jou ook het proberen waard!