27 Reacties
16 uur geleden
Wij blijven thuis, komen wat mensen naar ons maar als ik moe ben ga ik gewoon op bed
16 uur geleden
Vorige keer dat ik zwanger was ben ik bij mijn ouders op de boerderij gaan slapen waar geen vuurwerk in de omgeving is. Jammer dan of het saai is, ik voelde me veel beter de dag erna.
Dit keer wordt ik wss ingeleid tussen kerst en oud en nieuw dus is het maar de vraag of ik al bevallen ben of misschien zelfs wel in het ziekenhuis lig😅
16 uur geleden
Wij zijn dan hopelijk thuis met een newborn wordt 29 dec ingeleid . hoe we het gaan doen ik heb geen idee vind het dood eng
16 uur geleden
Ik ga die dag lekker proberen uit te slapen zodat ik langer wakker kan blijven.
Zit ook met hondjes en katten dus die moeten ook gwn aandacht en uit gelaten worden .
Maar verder ook geen plannen gwn thuis en me ma kwam ff langs want die is alleen met oud en nieuw.
Maar verder lekker rustig aan met oliebollen 🤣
16 uur geleden
Wij blijven thuis en krijgen ook geen visite. Vorig jaar net zo en toen waren we allebei zo moe dat we om 22.30 maar naar bed zijn gegaan, even wakker werden om buiten vuurwerk te kijken iets voor middernacht en daarna gewoon weer naar bed toe om 00.15. En toen niet eens zwanger 😅 zal dit jaar ook zoiets worden mits de baby niet eerder komt (09-01 uitgerekend)
15 uur geleden
Wij blijven of thuis of gaan naar m’n ouders / zus ☺️ hebben een kindje van 14 maanden, dus uitslapen de dag erna gaat ook niet (of er moet een wonder gebeuren) daarom lekker rustig!
15 uur geleden
Ik ben dan 39.5 week zwanger. Dus even kijken hoe ik me voel. Als ik me goed voel vieren we nieuwjaar bij vrienden en gaat onze dochter daar naar bed.
Als ik me niet goed voel , blijven we thuis en vallen we waarschijnlijk in slaap, zetten we een wekker rond nieuwjaar en gaan daarna naar bed
14 uur geleden
Ik woon op een boerderij dus qua vuurwerk zal ik niet wakker worden 😅 ik ben ook bang dat tot 12 uur wakker blijven een hele opgave zal zijn/worden.. we kijken op de dag zelf wat we doen, kunnen altijd langs bij (schoon)ouders of (schoon)zussen. Spreken iig niets af om teleurstellingen te voorkomen 😅
13 uur geleden
Wij gaan naar mijn ouders, maar die wonen 5 min lopen bij ons vandaan. Daar komt visite, familie en wat vrienden. Ik ben dan 37 weken
13 uur geleden
Ik vind vuurwerk helemaal niet leuk, vooral dat harde knalvuurwerk. Mijn man en ik gaan om die reden bij zijn moeder logeren, die rustig woont. Ik ben dan ruim 36 weken zwanger, verwacht niet dat ik tot 00.00 wakker blijf
13 uur geleden
Wij hebben oudjaars dag de verjaardag van onze dochter😅 dus rust zit er niet echt in. Ik ben dan ongeveer 36 weken dus ik zal ook wel op tijd in bed liggen daarna🙈 volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen😂
12 uur geleden
Wij blijven of thuis met zijn tweeën of gaan langs bij vrienden die 10 minuten lopen bij ons vandaan wonen, maar dat bekijken we op de dag zelf even. Ik kan daar altijd nog even op de bank of op bed een dutje doen en zullen waarschijnlijk ook pas rond of na avond eten er naar toe gaan als we er wel heen gaan
11 uur geleden
Ik ben op 4 januari uitgerekend. Dus als de baby er nog niet is, blijven mijn man en ik lekker met zijn tweetjes thuis op de bank. Of we tot 12 uur opblijven zien we dan wel. Ik word de laatste weken toch meermaals wakker in de nacht, dus zou het ook niet erg vinden als we om middernacht wakker worden van vuurwerk. Dat is hier na een half uurtje meestal wel weer klaar.
10 uur geleden
Wij gaan misschien bij vrienden zitten, wonen aan de andere kant van de straat of blijven lekker thuis. Het is maar net hoe ik me dan voel, dus wij bekeken het op de avond zelf wat de planning wordt. Het is sowieso de eerste oud en nieuw die we samen doorbrengen. Ik ben dan 38 weken, bijna 39 weken.
9 uur geleden
Ik wordt met 38 wkn ingeleid ( voor de kerst), dus zal in de nacht toch wel wakker zijn voor voedingen.. mijn 3 dochters vinden oud en nieuw altijd heel leuk en we vieren dat altijd thuis met het gezin. Ik maak hapjes (dit jaar maak ik het mijzelf zo makkelijk mogelijk) en waarschijnlijk komen met schoonmoeder en schoonzusje. Als ik moe ben kan ik tussendoor gewoon even slapen, we zien het wel. Toch weer een bijzondere start van een nieuw jaar zo met een kleintje er bij. Ik heb er zin in! Oh en koffie doet ook wonderen 😅
9 uur geleden
Lekker niets! 37,5e week zwanger met oud&nieuw. Ik ga lekker slapen en om 12.00 uur de wekker zetten, ff vuurwerk kijken en weer bedje in 😄