7 Reacties

7 maanden geleden

Lijkt me niet dat dit enige negatieve impact heeft. Ik zou absoluut niet in de stress schieten in elk geval vanwege 1 slok wijn. Probeer het een beetje los te laten. 😃

7 maanden geleden

Een slok wijn bevat zo weinig alcohol dat ik niet geloof dat je een risico loopt. Maak je geen zorgen, het komt goed 😘

7 maanden geleden

Ik dronk vorige zwangerschap een hele fles wijn, straalbezopen. Week later positieve test in handen en al 6 weken zwanger 🥲. Ik was ‘ongesteld’ geweest dus dacht dat ik niet zwanger was. We hebben een gezonde dochter nu!

7 maanden geleden

Bij 5 weken is je placenta ook nog niet gevormd! Geen probleem

7 maanden geleden

Oh dit stelt me al erg gerust!! Dank jullie wel

7 maanden geleden

Niet te druk om maken hihi, ik heb in de 6e week van de zwangerschap een doos bonbons gekregen van de buurvrouw, eet eigenlijk nooit bonbons, zonder erover na te denken die doos half leeggegeten… bleek er alcohol in te zitten 🫣 alles was 1,5 week later goed op de echo 🥰

7 maanden geleden

Schrikken hè ! Een slokje wijn kan echt geen kwaad! Er zit in heel veel voeding alcohol verwerkt. Als je niet elke dag een glas wijn drinkt kan het echt geen kwaad ! Denk maar zo: In rijpe bananen / mango / croissant en in bepaalde dressings etc. Zit ook alcohol.