56 Reacties

7 maanden geleden

Lets go 🥰

7 maanden geleden

JA!! 1000% mee eens. Leg je telefoon wat vaker weg en laat je niet gek maken. Hier een foto van mijn hond:

7 maanden geleden

Ik vind het heel bijzonder om na 11 jaar weer (ongepland) zwanger te zijn. Kan echt niet wachten totdat ik de baby voel schoppen, was bij mijn laatste zwangerschap heel snel

7 maanden geleden

Helemaal eens, toptopic! Ook ik vind het allemaal heel spannend gezien mijn geschiedenis, maar hoe het ook zal verlopen; ik ben ontzettend trots op mijn lijf en ik vertrouw er ook echt 100% op ❤

7 maanden geleden

Ik doe gezellig mee in alle onzekerheid. Mijn lieve hond bella met haar pup lola. 🥰 bijden horen ze bij ons gezinntje

7 maanden geleden

Deze lijst kwam ik tegen online met positieve affirmatie. Ik heb alle punten die bij mij passen in een audio opgenomen en luister deze elke dag. Dus voor wie dit ook leuk vindt, zie onderstaande lijst 1. Mijn lichaam is sterk en gemaakt om mijn baby te dragen. 2. Ik vertrouw op mijn lichaam en de natuurlijke processen van de zwangerschap. 3. Mijn baby groeit gezond en veilig in mijn buik. 4. Ik ben een liefdevolle en zorgzame moeder. 5. Elke dag brengt mij dichter bij het moment dat ik mijn baby ontmoet. 6. Ik omarm de veranderingen in mijn lichaam met liefde en acceptatie. 7. Mijn baby voelt mijn liefde en warmte. 8. Ik ben kalm en ontspannen tijdens mijn zwangerschap. 9. Ik voed mijn baby met gezonde voeding en positieve energie. 10. Mijn zwangerschap is een prachtige en magische ervaring. 11. Ik ben dankbaar voor de groei van mijn baby in mijn buik. 12. Mijn lichaam weet precies wat het moet doen om mijn baby te ondersteunen. 13. Ik geniet van elke beweging die mijn baby maakt. 14. Ik ben verbonden met mijn baby en voel onze diepe band. 15. Ik adem rust en vertrouwen in, en laat angst los. 16. Mijn baby en ik zijn omringd door liefde en bescherming. 17. Ik ben sterk en krachtig, en ik kan deze zwangerschap aan. 18. Mijn lichaam bereidt zich op een natuurlijke manier voor op de geboorte. 19. Ik accepteer de reis van mijn zwangerschap met een open hart. 20. Ik ben een bron van liefde, kracht en geduld voor mijn baby. 21. Mijn baby groeit in een veilige en liefdevolle omgeving. 22. Ik luister naar mijn lichaam en geef het wat het nodig heeft. 23. Ik ben in harmonie met mijn zwangerschap en geniet van elk moment. 24. Mijn baby voelt zich veilig en geliefd in mijn buik. 25. Ik ben omringd door steun en liefde van mijn dierbaren. 26. Mijn lichaam en geest werken samen om mijn baby gezond te laten groeien. 27. Ik ben dankbaar voor de wonderlijke ervaring van het dragen van nieuw leven. 28. Ik vertrouw op mijn intuïtie als moeder. 29. Mijn zwangerschap is een tijd van vreugde en verwachting. 30. Ik ben geduldig en geef mijn baby de tijd om zich te ontwikkelen. 31. Ik straal liefde en positiviteit uit naar mijn baby. 32. Mijn lichaam is een veilige haven voor mijn baby. 33. Ik ben in balans en voel me goed tijdens mijn zwangerschap. 34. Mijn baby en ik zijn een perfect team. 35. Ik laat negatieve gedachten los en focus op het mooie van mijn zwangerschap. 36. Ik ben een krachtige en liefdevolle moeder. 37. Mijn baby groeit met liefde en vreugde in mijn buik. 38. Ik ben dankbaar voor de steun die ik ontvang tijdens mijn zwangerschap. 39. Ik accepteer de veranderingen in mijn lichaam als een teken van groei. 40. Mijn baby voelt mijn liefde en vreugde elke dag. 41. Ik ben rustig en ontspannen, en dat helpt mijn baby ook. 42. Mijn zwangerschap is een geschenk en ik geniet ervan. 43. Ik ben sterk en voorbereid op de geboorte van mijn baby. 44. Mijn baby en ik zijn verbonden door liefde en vertrouwen. 45. Ik ben een bron van rust en stabiliteit voor mijn baby. 46. Mijn lichaam weet hoe het mijn baby moet voeden en beschermen. 47. Ik ben dankbaar voor de kracht en wijsheid van mijn lichaam. 48. Mijn baby groeit in een omgeving van liefde en harmonie. 49. Ik ben vol vertrouwen in mijn reis naar het moederschap. 50. Mijn zwangerschap is een tijd van groei, liefde en vreugde.

7 maanden geleden

🧡🩷❤️

7 maanden geleden

Mooi ❤️ ik kwam deze tegen en kijk er elke dag even naar, vind het zo bijzonder (zwanger van ons eerste kindje)

7 maanden geleden

Ondanks alle ellende die ik heb meegemaakt, heb ik hard aan mezelf gewerkt en heb ik toch de stap weer durven nemen om weer zwanger te mogen raken. Ik vind het spannend maar vertrouw erop dat mijn lichaam nu weet wat het moet doen en dat er deze x een gezond kindje in m’n buik groeit! 🩷🩵

7 maanden geleden

Jaaa love deze topic! Geïnspireerd door die vrolijke hond, hier mijn zonnende kat!😻

7 maanden geleden

Wat een goed idee! Hier dan een foto van mijn kraamvisite van vanavond. Een poes met zeven kittens 😻

7 maanden geleden

Ik volg!🤍 Ik ben voor nu ontzettend dankbaar ik weer een nieuw leventje in me mag dragen🥰

7 maanden geleden

Wat een heerlijke reacties en foto’s ❤️ love the energy ❤️ Ik ben vandaag heel blij dat ik nog geen eetbuien heb 😅

7 maanden geleden

Ik ben heel erg dankbaar dat ik weer relatief snel zwanger ben geworden ondanks dat dat in een traject was. En ik geniet er heel erg van dat ik nu nog geen last heb van allerlei klachten, een grote buik of nesteldrang.
Aaah ik hou van dit topic! Met 42 jaar en drie gezonde kids ben ik ontzettend dankbaar dat ik met mijn nieuwe partner nog een kindje op de wereld mag zetten, mag voeden en opvoeden. Dat is alle kwaaltjes dubbel en dwars waard! 🥰

7 maanden geleden

Yes! Vandaag weer een nieuwe dag en voor mij nog steeds een wakker worden zonder misselijkheid 🥳

7 maanden geleden

Ik heb deze zwangerschap (hoe pril ook), een positief gevoel en daardoor ook een soort rust. Ben nog niet eens vijf weken. Gister gebeld naar de verloskundige en daar de eerste echo ingepland. Pas over 4 weken, maar ook dat voelt helemaal prima.

7 maanden geleden

Iemand nog tips om je positief te voelen en de dag door te komen? Ik ga kapot van de misselijkheid de hele dag duurt het en gaat dag in dag uit

7 maanden geleden

Ik geniet al elke dag van mijn poezenbaby!

7 maanden geleden

Vandaag 6+2. Elke dag kotsmisselijk en vooral vol spanning afwachten op mijn echo met 7+1. Ik probeer de misselijkheid maar gewoon te zien als een positief teken dat mijn hormonen goed zijn vermeerderd🤭