11 Reacties

17 uur geleden

Hier ook enorm t zelfde, ben bijna 36 weken, dus hopelijk indalen, maar ja het kunnen ook zeker eerste tekenen zijn dat je bevalling dichterbij komt!🤎 en ook wel logisch op dit termijn ons lichaam gaat ons echt klaarmaken

15 uur geleden

Ja! Bij week 33 had ik dit 1x heel erg. Blijkt dat de kleine al is ingedaald. Verklaard ook de verergering van mijn bekkenpijn en het vele plassen. Ik ben nu 35+3 en heel af en toen voel ik nog zo'n steek. Heb er een beetje over gelezen, kan zijn dat de baby op bepaalde zenuwen drukt waardoor je die steken krijgt. Bij mn vorige zwangerschap had ik hier geen last van, mn zoontje was toen wel later ingedaald. Er zit nog geen 16 maanden tussen onze kindjes, was nog bezig met het herstel van mn bekken van de eerste bevalling. Denk dat ik er nu daarom ook veel meer last van heb.

11 uur geleden

Ik zou zeggen het indalen of druk van t hoofdje door t ingedaald zijn. Hoeft niks te zeggen over de bevalling zelf, ik heb dit nu ook sinds ik 32 weken ben, vorige keer ook al vrij vroeg en met 39 weken bevallen toen

7 uur geleden

Hier ook, waarschijnlijk is mijn kleine ingedaald. Hoor het dinsdag. Maar ik herken de klachten helemaal.. ik heb zelf ook veel harde buiken en voorweeën in de avond en nacht..

7 uur geleden

Hier 38+3 en heb iedere dag deze steken in m’n vagina, vooral bij het lopen.

7 uur geleden

Hoii, ik heb precies hetzelfde hoor! Steken bij het lopen en die druk op mijn blaas is ook zo erg.
Heb dit helaas al sinds week 32/33. Ben morgen 35 weken..

7 uur geleden

Ben 35w en heb dit okal een paar weken.. ze is hier al ingedaald. Vind her echt vreselijk

6 uur geleden

Yes hier ook! VK gaf aan dat het te maken heeft met indalen en je banden die oprekken. Staat los van wanneer de kleine komt 😊

4 uur geleden

35+2 hier en heb dit ook sinds een halve week. Paar dagen terug idd op de echo gezien dat ze aan het indalen is!

4 uur geleden

Hoi Kiim3, ik ben morgen ook 37 weken zwanger en heb ook al een tijdje last van steken in mijn vagina. Dit kan idd te maken heeft met de indalingsweeën en je banden die steeds weker/zachter worden