8 Reacties
16 uur geleden
Ik ben gestript met 41 weken en bevallen met 41+1. Was eerste strippoging en heeft dus geholpen! Fijne interventie voor het op gang brengen vind ik. Ik voelde tijdens het strippen wat buikpijn, maar verder geen last. Kreeg in de avond wat menstruatiekrampen, midden in de nacht begonnen de wee毛n.
16 uur geleden
Ik ben bij mn 2e dochter 4x gestript zonder resultaat, wat de boel uiteindelijk op gang bracht was het manueel breken van de vliezen. Ze is toen met 41+3 geboren na een bevalling van ong 6 uur.
Hier dus niet perse goede ervaring met strippen 馃槄
14 uur geleden
Een paar keer gepoogd te strippen in de 41 weken zwanger, maar de vk gaf toen aan dat ik nog zo potdicht zat dat ze er maar moeilijk bij kon komen. Uiteindelijk heeft het ook niets gedaan. En ze heeft echt flink zitten roeren.
Ik begreep van mijn vk dat het pas wat meer zin begint te hebben om te striippen, als je baarmoedermond weker begint te worden. Dus niet als alles nog compleet potdicht zit zoals bij mij. Dan kon er beter een ballontje geplaatst worden. Wat bij mij trouwens ook niet gewerkt heeft hoor...馃槤
14 uur geleden
Mijn vorige zwangerschap met 40 weken gestript. Ze gaf aan dat ze dacht dat het nog niks zou doen, baby lag nog hoog maar toch braken 鈥榮 nachts mn vliezen en is de volgende ochtend de baby geboren. Ik heb geen pijn oid gehad van het strippen en heb al afgesproken dat ze weer gaan strippen (indien mogelijk) met 39+5. Ben benieuwd of het met 37+4 al zin heeft/lukt/effect heeft.. succes!
13 uur geleden
Bijna mijn vorige 2 gestript met 41wk en 41.1wk. 1e zwangerschap was het volgens mij de volgende dag dat het begon en de 2e zwangerschap begon het +- 30 minuten na het strippen en 7.5u later bevallen.