155 Reacties
7 maanden geleden
Decaf koffie zit nog steeds iets cafeïne in maar heel weinig. Maar je mag tot 200gram Cafeïne per dag wanneer je zwanger bent he dus je kan max 2 koppen koffie per dag drinken met cafeïne (als je dat zou willen) decaf kan dus nog veel meer😉 geldt wel voor alles waar cafeïne in zit, ook in cola, thee enz zit wat cafeïne
7 maanden geleden
Ik ben vandaag precies 6 weken zwanger volgens mijn berekening, ik heb aanstaande vrijdag mijn eerste echo gepland staan. 🙏🏼
Ik ben sinds 2 -3 dagen echt heel de dag en nacht door misselijk. Ik weet ook niet hoe ik morgen moet gaan werken. Iemand tips of een hoopvol berichtje dat de misselijkheid misschien na een paar dagen weer beetje kan gaan zakken 😅. Ik eet en drink wel gewoon maar het gevoel blijft, het ene moment is het wel erge dan het andere moment. Tips zijn welkom 🙏🏼
7 maanden geleden
Reactie op AmberJT
Weet iemand of early testen altijd iets donkerder uitvallen dan ‘normale’ t ...
Nee!
7 maanden geleden
Reactie op AmberJT
Weet iemand of early testen altijd iets donkerder uitvallen dan ‘normale’ t ...
Naar mijn ervaring wel. Vooral die van action early
7 maanden geleden
Ben je automatisch medisch als je tijdens je vorige bevalling medisch werd? Dit zegt mijn schoonmoeder maar kan t me haast niet voorstellen.
Ik werd medisch ivm uitblijven persweeen waardoor ik opwekkers toegediend kreeg.
7 maanden geleden
Iemand anders die in de vroege zwangerschap ook steken kreeg in de ribben? Bij mij zit het rechts, eerder vanavond begonnen
7 maanden geleden
Reactie op GedrevenHorizon271041
Iemand anders die in de vroege zwangerschap ook steken kreeg in de ribben? ...
Ja hier, heel irritant en echt zo’n zeurende pijn wordt het op den duur. Vorige zwangerschap had ik het vooral tegen het einde. Ik denk dat het je banden zijn die oprekken ofzo. Deze keer ben ik overtuigd van een tweeling omdat het nu al zo verrekte veel zeer doet haha
7 maanden geleden
Iemand tips voor pijnlijke tepels? Mijn tepels doen namelijk de gehele dag pijn zodra er iets tegen aan komt, zoals kleding etc. Ik gebruik al tepelcreme maar dat lijkt niet echt te helpen.
7 maanden geleden
Reactie op GedrevenHorizon843974
Ja hier, heel irritant en echt zo’n zeurende pijn wordt het op den duur. Vo ...
Ja precies, heel naar maar bedankt voor het delen. Vond namelijk vooral enge verhalen online over nierstenen o.a. dus het stelt gerust!💗
7 maanden geleden
Ik lees dat veel mensen in hun bericht na hun eerste echo vragen stellen over het hartje. Misschien begrijp ik het verkeerd maar ik heb tijdens de eerste echo wel het hartje gezien en dat zag er allemaal goed uit maar we hebben er niet naar geluisterd. Is dat bij meerdere zo dat dat later pas gebeurd, bijvoorbeeld bij de termijnecho?
7 maanden geleden
Reactie op sanavina
Beste is later: ivm
De straling enz doen de meeste pas luister na 10-12 wek ...
Ja dit klopt, vaak pas rond de 12 weken