53 Reacties

3 weken geleden

Ik werk op een babygroep. Ik ga over 3 weken met verlof. Ik ga alle kinderen een pop it geven met de tekst. I am ready to pop. En voor me collegas een zakje popcorn met dezelfde tekst.

3 weken geleden

Dit kan je ook maken met een rijstewafel

3 weken geleden

Ik heb deze setjes gemaakt, er zit een kaartje bij waarop staat. “Nog 1 laatste knuffel voordat ik in mijn verlofbubbel ga”

3 weken geleden

Ik ga zoiets doen. Alleen dan misschien aan elke kitkat een kaartje met de tekst

3 weken geleden

Reactie op Lauravmk

Ik heb deze setjes gemaakt, er zit een kaartje bij waarop staat. “Nog 1 laa ...
Wat leuk!!! Waar heb je die knuffeltjes van??

3 weken geleden

Een leidster op onze opvang ging van de zomer met verlof. Zij had bij de Hema badeendjes gehaald met kaartjes 'ik piep er even tussenuit' De badeendjes zijn toevallig deze week ook nog eens in de aanbieding:)

3 weken geleden

Reactie op xam1792

Wat leuk!!! Waar heb je die knuffeltjes van??

3 weken geleden

Reactie op Nien Ke

Een leidster op onze opvang ging van de zomer met verlof. Zij had bij de He ...
Ook een leuke, of die tekst en dan van die kleine boekjes van muis. Kan je ook een grote set van kopen in 1. Zat ik ook nog tussen te twijfelen

3 weken geleden

Ik heb die voor cliënten gebakken als gender reveal
Ik heb deze gemaakt

3 weken geleden

Onze afdeling is echt heel erg groot dus echt persoonlijk kan ik het niet maken. Ga een grote pot vullen met kitkat en een mailtje rondsturen met daar in die tekst: I’ll have a break, you’ll have a kitkat 😅

3 weken geleden

Inmiddels heb ik wel bedacht wat ik ga trakteren, maar het nog niet in huis gehaald. Voor de kinderen uit mijn groep 5 worden het zakjes met roze, witte kruidnoten. Mijn laatste werkdag is 5 december, mijn vriend kwam met dit idee. En dan het volgende kaartje eraan:

3 weken geleden

Voor de collega's heb ik mini donuts en daarbij het volgende kaartje:

2 weken geleden

Reactie op Kaatjekato

Voor de collega's heb ik mini donuts en daarbij het volgende kaartje:
Wauw hoe kom je aan dat leuke plaatje als ik vragen mag??

2 weken geleden

Reactie op Sterrenmama21

Wauw hoe kom je aan dat leuke plaatje als ik vragen mag??
AI, beide kaartjes met Gemini gemaakt. Ideaal, zo hebben we ook de posters voor op de nieuwe kamer van onze dochter gemaakt.

2 weken geleden

Wow wat gaaf zijn dat gratis apps? Ben er denk ik niet zo handig in 🤣

2 weken geleden

Reactie op Sterrenmama21

Wow wat gaaf zijn dat gratis apps? Ben er denk ik niet zo handig in 🤣
Ja, gratis. Op een Android telefoon zit de app al. Je geeft een prompt in, zoals: maak een kaartje voor een zwangerschapsverlof. Ik ga trakteren op.... en dit mag de tekst zijn: Ik voeg daar altijd aan toe: stel me drie vragen voordat je het ontwerp maakt. Dan stelt hij nog wat verdiepende vragen waar je per nummer antwoord op geeft. Daarna maakt hij het ontwerp en kun je hem nog vragen om aanpassingen te doen in de tekst en afbeelding. Echt ideaal en makkelijk.

2 weken geleden

Reactie op Kaatjekato

Ja, gratis. Op een Android telefoon zit de app al. Je geeft een prompt in, ...
Wat lief dank je wel zeg! Mag ik je na-apen?

2 weken geleden

Reactie op Sterrenmama21

Wat lief dank je wel zeg! Mag ik je na-apen?
Zeker, gebruik maken van wat er kan.

2 weken geleden

Reactie op Kaatjekato

Zeker, gebruik maken van wat er kan.
Dank je wel lief