12 Reacties

5 maanden geleden

Ja ik ben nu 12+5 en herken dit heel erg. Weken lang rond 5, 5.30 wakker en nu weer lekker rond 7.30. Minder trek in eten herken ik ook! Sneller vol.

Reactie op Geertjeva

Ja ik ben nu 12+5 en herken dit heel erg. Weken lang rond 5, 5.30 wakker en ...
Ja nu was rond 07:15 wakker pas en normaal 5 uur altijd half 5 en daarna weer verder kunnen slapen na het eten tot 10 uur

5 maanden geleden

Ik heb juist het tegenovergestelde… slecht slapen en extreme honger

5 maanden geleden

Ik herken dit ook. Ben nu 13+2 en heb nu eindelijk weer een paar nachten redelijk goed door geslapen ipv elk uur wakker. Herken de verminderde eetlust en het gevoel van sneller vol zitten ook.

5 maanden geleden

Hier met 16 weken heeel veel slapen en weinig tot bijna geen eetlust 😥

5 maanden geleden

Nou ik was te enthousiast. Slapen ging paar nachten goed. Nu niet meer. 🙃

5 maanden geleden

Oh dit heb ik ook. Ik dacht dat ik de enige was😂. Zit zo snel vol en eet omdat t moet maar niet omdat ik zin heb😂

5 maanden geleden

Hier ook al de hele zwangerschap geen eetlust

5 maanden geleden

Ik heb een mix van beide haha, ik slaap goed, word wel eens per nacht wakker omdat ik moet plassen en heb verder juist heel veel honger.

Reactie op Geertjeva

Nou ik was te enthousiast. Slapen ging paar nachten goed. Nu niet meer. 🙃
Jup hier ook 🤣

5 maanden geleden

Wat fijn dat ik niet de enige ben! Vandaag 13+0 en ik eet al de hele zwangerschap minder dan normaal. De misselijkheid is nu grotendeels over, maar ik merk ook nu al dat ik sneller vol zit en ook savonds heb ik vaak geen trek in lekkere dingen.

5 maanden geleden

O dat herken is ben nu 15.3 weken en al helemaal zenagerschap eet ik heel veel minder als normaal In begin at ik zo goed als niks niks want alles wat ik at en dronk kwam met de zelfde gang er 3x meer uit Mij dochter van 5 eet momenteel meer 😅😅