48 Reacties

2 maanden geleden

Ik las vooral: -Snacks en drinken -Meerdere t-shirts / truien -Dikke sokken -Lippenbalsem -Boek/tablet iets meenemen zodat de tijd sneller gaat of als afleiding En verder gewoon losse kleding/huispak die lekker zit!

2 maanden geleden

Reactie op LunaSimba

Ik las vooral: -Snacks en drinken -Meerdere t-shirts / truien -Dikke sokken ...
Top dankjewel

2 maanden geleden

Vanuit mijn kraamzorg had ik dit lijstje gekregen. Misschien heb je hier iets aan!

2 maanden geleden

-haarborstel - kleding voor na de bevalling - extra setje kleding voor als je een nachtje moet blijven - ondergoed+extra - extra setje kleding voor je partner. - id bewijs - kleding voor je kindje+ extra voor als je moet blijven - oplader telefoon - fles water - omslagdoek voor baby - rompers - net broekjes mocht je dat fijn vinden. - cord ring ( als ze deze nog niet gebruiken in het ziekenhuis) - shampoo - deo - tandpasta - tandenborstel

2 maanden geleden

De verlosmoeder heeft er een fijn filmpje over op youtube

2 maanden geleden

Dank-jullie-wel voor jullie reacties en tips 😊

2 maanden geleden

Indien je het hebt, een lang oplaadsnoer voor je telefoon. Soms zitten die stopcontacten echt ver weg 😅 Dat muntje voor een rolstoel zou ik ook niet vergeten, zowel 50 cent als 1 en 2 euro munt tenzij je weet welke er bij jouw ziekenhuis in moet 🙃

2 maanden geleden

Dankjewel 😊

2 maanden geleden

Druivensuiker. Mocht je bevalling lang duren en je mag niet meer eten ivm spugen kan het net even een energie boost geven

2 maanden geleden

Neusspray zou ik meenemen. Lucht kan soms heel droog zijn in het ziekenhuis en dan gaat je neus snel dicht zitten

2 maanden geleden

Ik ben er vandaag mee begonnen. Op basis van vorige keer vind ik nu dit het belangrijkste: * Twee flesjes van mijn favoriete drinken. * Twee nachtjapons met knoopjes (1 om in te bevallen, 1 voor erna). * Slippers. * Telefoonoplader met lang snoer. * Luiers voor mezelf ipv kraamverband. * Eerste pakje baby. * Comfortabele kleding om in naar huis te gaan.

2 maanden geleden

Dank jullie wel 🤗

4 dagen geleden

Hoe doen jullie dit al weken van tevoren? Ik heb een lijstje gemaakt met wat er mee moet, maar de meeste dingen heb ik gewoon nog nodig. Ik heb nu 1 tas gepakt met alle babydingen, en dan een lijstje met wat ik nog moet inpakken voor mezelf. Maar het lukt me niet om dat nu al te doen😅 Ik heb ook een inleidingsdatum, dus ik denk van ach dan kan het de avond van tevoren toch nog🙈

4 dagen geleden

Reactie op Justadutchgirly

Hoe doen jullie dit al weken van tevoren? Ik heb een lijstje gemaakt met w ...
Heb je het dan over kleding of verzorging? Ik heb gewoon extra dingen gehaald voor in de vluchttas, dus een extra pyjama nieuw gekocht, ondergoed bij de Zeeman. Grote t-shirts had ik al en draag ik normaal niet dus dat was ook makkelijk. Qua verzorging heb ik mini’s gehaald en heb ik gewone tandenborstels gekocht en die er in gedaan.

4 dagen geleden

Reactie op Droomvlucht

Heb je het dan over kleding of verzorging? Ik heb gewoon extra dingen gehaa ...
Ja alles eigenlijk haha. Ik ga niet allemaal dingen extra kopen.😅 Trouwens... nemen jullie ook eten en drinken mee? Zoja, ik hoor graag tips wat praktisch en lekker is.

4 dagen geleden

Reactie op Justadutchgirly

Ja alles eigenlijk haha. Ik ga niet allemaal dingen extra kopen.😅 Trouwen ...
Ik heb geen volledige garderobe erbij gekocht hoor haha, alleen wat extra groot ondergoed en een bevalachtig pyjama jurkje. Qua mini’s heb ik alleen een douchegel en doekjes voor het gezicht en die tandenborstels. Qua eten en drinken hoorde ik dat AA drank een must is en dextro en dat mueslirepen ook top zijn.

4 dagen geleden

Ik heb indd de meeste genoemde dingen die hierboven ook staan! 2 geboortepakjes in maat 50 en 1 pakje voor de zekerheid in maatje 56. Wat ik zelf nog extra in mijn toilettas heb is een peribottle en haarelastiekjes! Qua snacks heb ik van alles wat studentenhaver, dextro, fruitella en snickers (iets met zoete cravings😂). Ook neem ik 2 flesjes AA mee

4 dagen geleden

Zijn de snacks erin niet vooral voor manlief? Ik heb alles bij elkaar gekotst de eerste bevalling, hield er tot op t eind toe nog niet 1 slokje water in🙈

4 dagen geleden

ik lees hier en daar dat je zelf je flesjes mee moet nemen naar t zh. Is dit nieuw? Of wel Of niet waar?

4 dagen geleden

Reactie op A_M

Zijn de snacks erin niet vooral voor manlief? Ik heb alles bij elkaar gekot ...
Ik ook😂😂