10 Reacties

gisteren

Ik ben twee keer in het ziekenhuis bevallen! Kijk daar erg positief op terug, maar zou nu zo graag een keertje thuis willen bevallen!

gisteren

Ik heb er voor gekozen om in het ziekenhuis te willen bevallen. Ik heb daar een prettiger gevoel bij dan bij een thuisbevalling. Maar je moet vooral doen wat voor jou goed voelt! 😊

gisteren

Heel graag in het ziekenhuis. Vorige keer ook bevallen omdat ik werd ingeleid met 42 weken, en is mij zo ontzettend goed bevallen. Fijn dat alle hulp zo dichtbij is voor het geval het nodig is. Maar vooral doen wat je gevoel en hart zegt!

gisteren

Ik wil in het ziekenhuis. Maar door omstandigheden is dat alleen haalbaar in medische nood. Dus we gaan voor een thuis bevalling. Hopelijk in de nacht zodat de dreumes lekker door kan slapen

gisteren

Ik wil heel graag thuis bevallen maar door medicijnen mag niet om kindje ben verplicht in ziekenhuis

gisteren

Eerste keer in het ziekenhuis bevallen en de tweede keer thuis. Ik vond het thuis in mijn eigen omgeving het fijnst en wil dat nu graag weer.
Ziekenhuis. Thuis bevallen lijkt me helemaal niks, maar het is m’n eerste dus ik weet het natuurlijk niet 🙈

14 uur geleden

Ik wilde heel graag thuis, maar het wordt nu op het laatste moment toch het ziekenhuis omdat er een kans is op dysmaturiteit. Mag gelukkig wel onder begeleiding van m’n eigen verloskundige, maar dan is alles bij de hand mocht de baby toch extra zorg nodig hebben.

12 uur geleden

Ik weet nog niet wat ik fijner vind gezien het de eerste is. Maar, thuis bevallen lijkt mij echt heel fijn dus daar gaan wij voor en als we naar het ziekenhuis moeten dan is dat ook helemaal oke.

3 uur geleden

Eerste keer in het zkh bevallen, en wil ik nu ook weer graag als het lukt!