451 Reacties
6 maanden geleden
Bij mij dus vandaag geprikt en hij gaat naar het AMC. Ben dus benieuwd wanneer hij terugkomt! Dan plaats ik een update.
6 maanden geleden
Mijne is ook naar AMC gestuurd en had precies week later uitslag, 3 vriendinnen zijn ook in verwachting hadden ook allemaal precies een week erop de uitslag
6 maanden geleden
Reactie op Momtobe2023
Mijne is ook naar AMC gestuurd en had precies week later uitslag, 3 vriendi ...
Oh wat goed om te horen, dat is nog wel te overzien! En wat leuk dat jullie alle drie tegelijk zwanger zijn, moet vast heel bijzonder zijn!
6 maanden geleden
Mijn nipt heb ik laten prikken in Alphen aan den Rijn en is naar het AMC in Amsterdam gegaan. Ik heb op donderdag geprikt en op woensdag had ik de uitslag binnen. Ik heb gevraagd waar het bloed heen ging.
6 maanden geleden
Ik prikte op maandagochtend en werd zaterdag einde van de middag gebeld. Het is getest in het UMC (Amsterdam).
Succes met wachten en hopelijk is alles goed 馃挄
6 maanden geleden
16-6 laten prikken in Reinier de graaf Delft
Opgestuurd naar Erasmus Rotterdam
Morgen 24-6 een belafspraak staan (einde middag) met de gynaecoloog over de uitslag. Er werd wel gezegd er is een kleine kans dat de uitslag er nog niet is, dan wordt er op dat moment direct een nieuwe belafspraak gemaakt.
6 maanden geleden
16-6 geprikt in Hilversum, maar geen flauw idee waar het heen gaat 馃槀 nog geen uitslag
6 maanden geleden
Hier vandaag geprikt en vergeten waar het heen ging dacht wel Oei das ver maar zal een reden hebben!
6 maanden geleden
18-06 geprikt in Voorne aan Zee. Ging naar het Erasmus. Zou gebeld worden met een max. tijd van 10 werkdagen maar met al die gedeelde uitslagen wordt ik stiekem toch ongeduldig 馃き
6 maanden geleden
Ik vorige week maandag geprikt en nog geen uitslag! Hoop morgen wat te horen馃檲
6 maanden geleden
Reactie op Daphne.Dae
Ik prikte op maandagochtend en werd zaterdag einde van de middag gebeld. He ...
Oh dit hoop ik ook zo!
6 maanden geleden
Reactie op LLS90
16-6 laten prikken in Reinier de graaf Delft
Opgestuurd naar Erasmus Rotte ...
Spannend! Succes morgen, hij zal vast wel binnen zijn dan toch?!
6 maanden geleden
Reactie op Chaoticgaelle
Oh wat goed om te horen, dat is nog wel te overzien! En wat leuk dat jullie ...
Jaa is echt zo mooi en bijzonder maar ook weleens spannend hihi
6 maanden geleden
Reactie op Januari2026-192880
16-6 geprikt in Hilversum, maar geen flauw idee waar het heen gaat 馃槀 nog g ...
Ik woon tussen Apeldoorn en Amersfoort dus wellicht ook Amsterdam?