Hey!
Ik lees dat sommigen van jullie binnenkort al de geslachtsecho hebben. Vanaf wanneer kan dat? En plan je daarvoor een aparte afspraak in? Wij hebben met 14+6 een gewone groeiecho en ik ben benieuwd of de verloskundige het dan zegt. Ik ben erg nieuwsgierig dus wachten tot de 20 weken gaat niet lukken π