35 Reacties
5 maanden geleden
Wij doen vrijdag een pretecho met 13+4 weken. Erg vroeg maar volgens de echoscopiste kan het prima, ze gaat erna met vakantie dus dit was nog de enige mogelijkheid met indien nodig nog de mogelijkheid om het volgende week maandag te herkansen. Wij hebben een afspraak ingepland met een particulier! Ook meteen 3D/4D dus heel benieiwd
5 maanden geleden
Reactie op Nuri1996
Wij doen vrijdag een pretecho met 13+4 weken. Erg vroeg maar volgens de ech ...
Ooh wat spannend en leuk 🥰
5 maanden geleden
Vanaf 13+0 had vandaag geslachtsecho en was zo duidelijk en mooi!! Jongetje🩵🩵🩵
5 maanden geleden
Ooh wat spannend, het kan dus al vrij snel :) Ik ben nu namelijk 12+2
5 maanden geleden
Wij doen de pretecho met 15+3, omdat de 13 weken echo met 12+4 is. Anders zit er zoveel tijd tussen de 13 en 20 weken echo
5 maanden geleden
Technisch gezien zou je het al kunnen zien vanaf 13 weken, maar bij onze verloskundige doen ze de geslachtsecho pas vanaf 16 weken.
5 maanden geleden
Ik had hem met precies 14 weken gedaan was eigenlijk wel iets te vroeg. Vanwege dat het kleintje een beetje verkeerd in de buik zat kreeg ik gratis een week later toen ik 15+4 weken was nog een echo toen was het heel duidelijk. En ja ik heb een extra pret echo ervoor ingepland. Vanwege dat ik mijn medische echo’s ergens anders moet laten maken.
5 maanden geleden
Wij hebben hem woensdag met 14+5! Bij de 13 weken echo (13+3) kon ze het al zien zei ze, dus ik maak me geen zorgen 😊
5 maanden geleden
Wij hebben hem afgelopen zondag gehad met 14 weken en verwachten een meisje 🩷🥹
5 maanden geleden
Reactie op MamaSmurfin
Wij hebben hem woensdag met 14+5! Bij de 13 weken echo (13+3) kon ze het al ...
Inderdaad prima gelukt! 🩷🩷
5 maanden geleden
Bij ons echocentrum doen ze hem ook pas vanaf 15 weken vanwege foutmarge/lastig te zien.
5 maanden geleden
Wij hadden hem met 13+5 gepland. We hadden toen nog niet de NIPT binnen, dus eigenlijk wilde ik het ook nog niet weten. Toen bleek ze het niet super goed te kunnen zien en twijfelde ze, dus we gaan vrijdag met 14.+4 terug. Hopelijk dan goed te zien!