26 Reacties

5 maanden geleden

Ik draag momenteel alleen maar jurken haha, heerlijk! als t goed is kan dat ook tot september, blijft alleen maar mooi weer en begin augustus op vakantie 3,5 week naar Italië. Dus daarna kan ik dan wel wat kijken voor zwangerschapskleding of dergelijke, misschien voor jou ook optie om wat lekkere lange jurken aan te schaffen?

5 maanden geleden

Ik was er helemaal klaar mee dat geen enkele kleding goed zat. Broeken want druk op vervelende plek op buik en jurken want ik heb normaal kleine borsten en nu barst alles eruit. Heb twee ruim vallende jurken en omslagrok gekocht en een heel stel fladderbroeken met very high waist geleend van een vriendin (draag ik normaal nooit, maar zit nu heerlijk).

5 maanden geleden

Ik draag momenteel alleen maar jurken haha, heerlijk! als t goed is kan dat ...
Tip hierbovenop: koop eventueel van die omslagjurken. Die kun je (tot op zeker hoogte natuurlijk) na je zwangerschap weer zo strak trekken als je wilt zodat je het kunt blijven dragen 😊

5 maanden geleden

Ik heb ook nog geen grote buik maar niks zat me lekker dus ik ben toch over gegaan naar zwangerschapsbroeken. Wat een verademing 😮‍💨

5 maanden geleden

Ik lees eventjes mee. Als iemand dé tip heeft voor een fijne jeans… Ik ben geen jurkjes-type en nu bij ruim 15 weken van mn derde zit mn jeans echt niet zo lekker meer 😂

5 maanden geleden

Reactie op Daphne.Dae

Ik lees eventjes mee. Als iemand dé tip heeft voor een fijne jeans… Ik ben ...
Ik heb zwangerschapsjeans van de c&a. Heb ze nog niet veel gedragen, maar je kunt de band strakker en losser doen. Zijn alleen online te krijgen (of via marktplaats)

5 maanden geleden

Ik gebruik bij veel broeken, zoals nu met mijn korte broeken, van die knoopsgat verlengers. Bij de vorige zwangerschap gekocht en daar veel en dankbaar gebruik van gemaakt en nu dus weer.

5 maanden geleden

Ik ben een moslimvrouw en ik zeg je heel eerlijk, ik ben nog nooit zo blij geweest dat elke outfit van mij een jurk is met daaronder de lekkerst zittende joggingbroek die niemand ziet (dus ook voor werk 🫣🤣)

5 maanden geleden

Ik draag momenteel flaired broeken zonder knopen en ritsen en jurken en rokken.

5 maanden geleden

Ik leen deze periode kleding van een vriendin die wat groter is en daarna zwangerschapsbroek h&m en zwangerschapslegging geleend van vriendinnen

5 maanden geleden

Ik draag jurkjes met stretch of jurkjes die een taille hebben met een uitlopende rok. Dit is mijn derde dus zwangerschapskleding past al wel, maar ik vind broeken nooit fijn tegen mijn zwangere buik. Kokerrokken met stretch draag ik ook, met een kortere top erop of een blouse.

5 maanden geleden

Reactie op Daphne.Dae

Ik lees eventjes mee. Als iemand dé tip heeft voor een fijne jeans… Ik ben ...
Kijk even bin H&M, C&A of de Prenatal! Ik heb nu twee spijkerbroeken en 3 linnen broeken van de H&M. Ik ben nu 13 weken, maar mijn buikje groeit aardig door dus ik draag deze broeken al haha. Ik ben ook totaal geen jurkentype, dus dit is ideaal!

5 maanden geleden

Ik had voor m’n zwangerschap al een paar spijkerbroeken n maatje groter gekocht en toen met n riem dragen. Zit nu perfect zonder riem

5 maanden geleden

Als je een elastiekje door je knoopsgat van een broek lust, en ‘m dan om de knoop haakt, kun je je broeken ‘open’ houden zonder dat ze afzakken. Als ik daar een blouse overheen draag, ziet niemand iets

5 maanden geleden

Leggings en treggings, ik zweer erbij! Was voor de zwangerschap 12kg afgevallen. Had gelukkig de oude broeken nog niet weggedaan. Kan ik ze nu even aan. Idem voor jurkjes.

5 maanden geleden

Reactie op Nina9187

Als je een elastiekje door je knoopsgat van een broek lust, en ‘m dan om de ...
Dit ging bij mij vanaf week 9 al niet meer 🙈

5 maanden geleden

Hier nooit jurkjes gedragen maar kasten van vriendinnen geplunderd en draag vooral jurkjes 🙈 durf niet echt zwangerschaps broeken te kopen hoewel ik bang ben dat ze zo weet te klein zullen zijn

5 maanden geleden

Tip: normale kleding maar dan wat groter. Heb nu heel wat leuke zomerjurken, maar dan wat groter dan normaal! Hetzelfde geldt voor shirts enzo!

5 maanden geleden

Jurkjes!! Heerlijk deze zomer, maar ik kijk wel tegen de winter op om allemaal nieuwe (tijdelijke) kleding te moeten kopen