10 Reacties

gisteren

Afgelopen januari bevallen Ik had 2 shirts bij me (1 aan gedaan voor vertrek ziekenhuis want t was nacht hahah) en 1 mee in de tas. Broek had ik aan, had nog een joggingbroek mee voor de zekerheid Had 2 onderbroeken mee (uiteindelijk niet nodig gehad die kreeg ik in t ziekenhuis zo'n net broekje) Verder had ik een voedingsbh bij me, maar ben bh loos naar huis gegaan 🤣.

gisteren

Mocht er meer kleren nodig zijn kan je man of wie dan ook nog wel halen toch? Mocht je om wat voor reden langer moeten blijven
Ik had 1 pyjama, 1 groot beval t-shirts en 3 onderbroeken! Mocht er wat zijn waardoor je langer moet blijven kan je partner altijd iets bij halen! Douche spullen oplader etc!☺️

Reactie op sanavina

Mocht er meer kleren nodig zijn kan je man of wie dan ook nog wel halen toc ...
dat denk ik dus ook! Daarom dat ik 2/3 stuks zoveel vind lijken

gisteren

Ik heb op basis van mijn ervaring met de vorige bevalling qua kleding bij me: Twee nachtjapons (één om in te bevallen en één om aan te trekken na de bevalling) Eén setje loszittende kleding om in naar huis te gaan Was vorige keer genoeg, en bij een langer verblijf kan mijn man nog wat kleding voor me halen of kan mijn moeder wat komen brengen.

gisteren

Een lekker ruim pak voor in naar huis te gaan is een aanrader! Verder een shirt voor in bevallen + 1 voor erna

gisteren

Reactie op Klaproos247

Ik heb op basis van mijn ervaring met de vorige bevalling qua kleding bij m ...
Ja dit is ook mijn ervaring! Pak vooral ook extra ondergoed en (voedings)bh's in. Ik had mijn bh wel aan in de douche en bad dus fijn dat ik een droge had. En vergeet ook geen kleding voor je partner mee te nemen. Een setje is voldoende en eventueel een vest voor huid op huid contact.
En mocht je in een (beval)bad of onder de douche willen samen met je partner, neem dan ook een zwembroek mee of iets anders wat nat mag worden.

gisteren

Ik ben helemaal niet naakt geweest en heb heel veel over mezelf heen gespuugd. Mijn partner heeft nieuwe (oversized) t-shirts opgehaald tussendoor. Uiteindelijk kreeg ik een spoedkeizersnede en moest ik 2 nachtjes blijven (in totaal 3). Voor de operatie krijg ik zo’n ziekenhuisjurk. Ik voelde me na de operatie enorm vies, ik had een buikwond en je bloed ook gewoon, omdat je placenta wel een wond achterlaat. Ik vond het kunnen wisselen van kleding erg fijn. Ik heb 3 pyjama’s (ook lekker los), een chillpak en weer een aantal oversized aantal t-shirts. Als je vaginaal bevalt, alles gaat goed, dan mag je al na een paar uur weg. Echter weet je dit natuurlijk niet van te voren..
Ik had ook (veel) meer nodig; moest wegens zwangerschapsvergiftiging worden ingeleid en dat duurde best lang. Heb uiteindelijk van maandagavond t/m zaterdag in het ziekenhuis gelegen en best veel overgegeven. Natuurlijk is mijn partner tussendoor wel thuis geweest, maar om te voorkomen dat hij moet gaan zoeken naar specifieke items ga ik weer ruim inpakken.