36 Reacties
6 maanden geleden
Ik op 1 januari jarig. uitgerekend de 9e. Mijn moeder is jarig op oudjaar. Dus ben benieuwd wat die kleine gaat doen.
6 maanden geleden
Mijn vader is 3 januari jarig mn moeder 9 januari en tot nu toe ben ik 16 januari uitgerekend maar kan nog veranderen
6 maanden geleden
Ik ben 7 januari jarig en via de app ook 7 januari uitgerekend 馃檲. Afgelopen vrijdag echo gehad, helaas lag ons kleintje niet goed om precies te kunnen zeggen hoeveel weken ik ben en wat nou de exacte datum is! A.s vrijdag moeten we weer terug voor de echo en dan horen we ( als het goed is ) de exacte uitgerekende datum van de vk. 馃馃徏馃馃徏 Blijft natuurlijk altijd wel lastig om het met 100% zekerheid te zeggen natuurlijk 馃檲.
6 maanden geleden
Reactie op demsel
Wow dat is wel bijzonder, 3 generaties!
鉂わ笍
6 maanden geleden
Reactie op iibeaux
Ik ben 7 januari jarig en via de app ook 7 januari uitgerekend 馃檲. Afgelope ...
Wow ook op je verjaardag! Ben benieuwd wat je nieuwe datum wordt
6 maanden geleden
Reactie op Dianag17
Mijn man 8 januari, ik 17 januari en voor nu uitgerekend op 24 januari (nog ...
Dat is ook bijzonder allemaal in dezelfde maand 馃榾. Kan de familie losgaan met cadeaus voor iedereen!
6 maanden geleden
Reactie op Natasja 1965
Mijn vriend is op 2 januari jarig
Ik ben 1 januari uitgerekend
Dar wordt een feestelijk Nieuwjaar!
6 maanden geleden
Zelf 28 januari jarig en rond 30 januari uitgerekend. Allermooiste cadeautje ooit鉂わ笍
6 maanden geleden
Ik ben 24 januari jarig en volgend deze app ook dan uitgerekend, bij de vroege echo dachten ze 27 januari maar die datum is nog niet vast.
6 maanden geleden
Ik ben 28 januari uitgerekend. Zelf jarig op 29 januari en mijn man op 2 februari 馃槅
6 maanden geleden
Mijn man is 3 januari jarig
jarig
Mijn moeder 6 januari samen met mijn oom (broer van mijn vader) jarig
Zoon 3 jaar is 18 januari jarig.
En ons 2e kindje staat voor nu op 20 januari.
Drukke maand
6 maanden geleden
Ik ben 10 januari uitgerekend en zelf 24 januari jarig. Dan wordt ik 30. Wilde het graag leuk vieren, dat zal niet gaan maar een mooiere verjaardag kan nu haast niet meer!! 馃グ