29 Reacties
5 maanden geleden
Babynestje eens!
Melkpoedertoren had ik hier niet, want ik wist bijna niets over voeden, maar bleek onmisbaar! Hoe anders juiste hoeveelheid melk bewaren?
Luieremmer gebruik ik nu nog dagelijks, die geur wil ik niet in mijn normale vuilnisbak hoor... 😅
Babyolie ook veel gebruikt, inmiddels vooral crème/lotion.
5 maanden geleden
Ah het ging nog verder
Kam en borstel ook niet gebruikt. Nagelvijl zeker wel! Voordat ik ze mocht knippen..
Nooit gebruikt: neuspeertje om snot mee uit te zuigen. Nu wel: pipetje om zoutoplossing mee door het neusje te spoelen.
Ook nooit gebruikt: bedomrander (want gevaarlijk) en zo'n riempje/koord om speen mee aan kleding vast te maken.
5 maanden geleden
Ik heb juist bovenstaande allemaal gebruikt haha, behalve de poedertoren (vanwege borstvoeding). Ik denk dat je het allerbeste gewoon de basis spulletjes kunt kopen in voeden, slapen en aankleden en verder aansluiten op de behoefte van je kindje. Het is allemaal zo persoonlijk en per kindje en/of leefstijl verschillend..
5 maanden geleden
- regenhoes kinderwagen (als het regent vind je mij niet buiten)
- draagzak
- dekens voor ledikant, echt heb er 4 liggen nooit gebruikt en hartstikke duur🤣
- flessenverwarmer
- neuszuiger
- badthermometer
5 maanden geleden
Reactie op Domensino
Haha, eens met de dekens en de neuszuiger. Verder alles gebruikt! Draagzak ...
Ik vraag me wel eens af of ik die flessenwarmer wel begrepen heb. Het duurde zo lang voordat ‘ie klaar was dat ik dacht weg met dat ding🤣.
Draagzak ga ik wel weer proberen, maar mijn zoontje wilde er gewoon niet in ☹️ deze baby hopelijk wel haha
5 maanden geleden
Reactie op Son p
Wij hadden de we-too luier emmer bij de eerste, wat een *** ding 😝 wat een ...
Je hebt nu voor een flink bedrag ook een verwarmd verschoonkussen 😝
5 maanden geleden
Reactie op Mammbo
Ik heb juist bovenstaande allemaal gebruikt haha, behalve de poedertoren (v ...
Daarom vind ik het ook leuk om te lezen, juist omdat het zo verschillend is
5 maanden geleden
Ik heb alles gekocht van je lijstje die je benoemt. Alleen de babyolie nooit gebruikt. Babynestje 2 weken gebruikt daarna weggegeven aan een goed doel. Ik vond t erg overbodig. Ga hem nu ook niet meer kopen. De rest gebruik ik dagelijks op de nagelvijl na. Die alleen als de nageltjes t weer nodig hebben.
5 maanden geleden
Ik twijfelde over een babynestje, bij de eerste geleend maar weinig gebruikt. Als ik het zo lees ga ik er dus geen kopen, haha.
Wat ik vorige keer gekocht had en net allemaal op Vinted gezet: rompers met korte mouwen in maat 50/56 voor een winterbaby. Lekker lange mouwen en overslagrompers doen voor die hele kleine newborns.
5 maanden geleden
Omslagdoeken, vestjes, broekjes met voetjes, jurkjes, haarbandjes, mutsjes (want je gebruikt er maar 1 of 2 en die heb ik nog wel), voedingskussen, schoentjes.
5 maanden geleden
Reactie op Essjex
Maar hoe bedoel je juiste hoeveelheid bewaren? Ik neem gewoon overal die po ...
Ja same here
5 maanden geleden
Reactie op MeerieVeerie
Omslagdoeken, vestjes, broekjes met voetjes, jurkjes, haarbandjes, mutsjes ...
Babyschoenen, wat een uitvinding hè? 😂
5 maanden geleden
Reactie op RustigeOlijf599749
Babyschoenen, wat een uitvinding hè? 😂
Ja mooie marketing. 😜
5 maanden geleden
Reactie op Son p
Wij hadden de we-too luier emmer bij de eerste, wat een *** ding 😝 wat een ...
Ik ben met beiden heel tevreden geweest bij de 1e en gebruik ze nog steeds.
5 maanden geleden
Reactie op Marleen1809
- regenhoes kinderwagen (als het regent vind je mij niet buiten)
- draagzak ...
Grappig, ik heb een regenhoes juist gemist en een draagzak is voor mij onmisbaar. Ik vond de badthermometer ook onmisbaar (al is daar wat voor te zeggen, aangezien je het ook met de elleboog kunt meten). De rest ben ik het mee eens, zeker mijn dure flessenverwarmer die nu in de garage opgeborgen ligt😅