21 Reacties

3 weken geleden

Nayaaaaaa dat kan toch niet, zou lekker wat anders zoeken voor als je terugkomt. Ik heb een hele mand met kado.s gehad en me laatste werkdag is nog geen eens geweest.

3 weken geleden

Ow ja kan me voorstellen dat dit echt als een domper voelt. Helaas denk ik dat dit echt zo verschilt per werk. Ik zit met 20 weken al thuis ivm loslatende placenta en heb echt 0 kaartjes gekregen, nu werk ik hier ook nog maar een half jaartje maar is wel van dezelfde organisatie en ik weet op mijn oude locatie organiseerde ze zelfs babyshowers vanuit het team en de clienten. En als je ziek thuis zat dan kreegje bloemen kaartjes etc gestuurd. Probeer te genieten van je verlof en vrienden/familie om je heen🥰 okal neemt het niet weg dat dit echt een kut gevoel geeft

3 weken geleden

Wat rot! Werk je misschien op een heel grote afdeling of werkt iedereen erg op zichzelf? Ik werk zelf in een heel klein team dus kan me niet voorstellen dat mensen het dan vergeten. Wel erg vervelend, maar hopelijk kun je zo wel genieten van je verlof 💗

3 weken geleden

Aah dat is echt niet leuk!! Zeker niet als je zelfs nog wat lekkers neergezet hebt. Het zal vast per team/werkgever verschillen hoeveel aandacht eraan besteed wordt, maar op zn minst is 'fijn verlof' wensen wel op zn plek vind ik!

3 weken geleden

Reactie op AangenamePauw

Wat rot! Werk je misschien op een heel grote afdeling of werkt iedereen erg ...
Ik werk in een klein bedrijf. Toen ik met verlof ging van de eerste kreeg ik bloemen en kwam iedereen mee wat taart eten wat ik mee had genomen. Werd er een interne mail gestuurd noem maar op. Nu niks. En het is dezelfde werkgever , daarom dat ik het gewoon niet netjes vind.

3 weken geleden

Reactie op Miffie24

Ik werk in een klein bedrijf. Toen ik met verlof ging van de eerste kreeg i ...
Wat sneu zeg! Ik zou het voor nu loslaten en wanneer het tijd/moment ervoor is, het een x aankaarten. Geniet lekker van je verlof! ❤️

3 weken geleden

Reactie op LunaSimba

Wat sneu zeg! Ik zou het voor nu loslaten en wanneer het tijd/moment ervoor ...
Dankjewel ! 🥰 We hebben zaterdag nog Sinterklaas op werk waar k wel heen ga. Maar twijfel om te gaan. Het is dat ik mijn dochter al lekker heb gemaakt en ze helemaal enthousiast is

3 weken geleden

Reactie op Miffie24

Dankjewel ! 🥰 We hebben zaterdag nog Sinterklaas op werk waar k wel heen ...
Jaa snap ik! Je hebt een rot gevoel overgehouden. Ik zou lekker gaan (ook voor je dochter). Mocht het niets zijn kan je altijd naar huis 🥰

3 weken geleden

Wat raar zeg. Ik zou denk ik wel gewoon gaan, misschien dachten sommige collega's wel: we zien haar daar nog dan nemen we wel afscheid.

3 weken geleden

Wat jammer, ook omdat je eerder een andere ervaring hebt gehad! Ik merk ook op werk dat iedereen heel druk is met eigen werkzaamheden en taken en mijn laatste dag volgende week hierdoor een beetje over het hoofd gezien wordt. Heel jammer, maar ik probeer toch ook te bedenken dat het druk is en jezelf in dit proces zit, terwijl anderen er van buitenaf naar kijken. Probeer lekker te genieten van je verlof, je verdient het!

3 weken geleden

Wat vervelend zeg! Hopelijk kan je het snel achter je laten. De invloed van de mening van één iemand (zoals een collega of werkgever die baalt dat jij zo’n tijd weg bent) kan heel erg groot zijn. Wie weet heeft die persoon de hele afdeling meegenomen in zijn emoties. Het ligt sowieso niet aan jou. Jij hebt je best gedaan en jij doet waar je recht op hebt: met verlof gaan. Zie in dat jij de ‘betere’ volwassene bent in deze situatie, jij bent er met respect en verantwoording mee omgegaan. Zij niet.

3 weken geleden

Niet meer dan logisch dat je hier een rotgevoel door hebt gekregen. Echt bizar dat werkelijk niemand iets over je verlof heeft gezegd. Zou er zelf wel even een mail aan wijden richting je leidinggevende, zodat je jouw gevoel in ieder geval even kwijt kunt. Wellicht dat dat al wat opluchting geeft.

3 weken geleden

Dank jullie wel voor de warme woorden. Dit doet me echt goed en kan het nu wel een beetje los laten 🥰

2 weken geleden

Gisteren Sinterklaas op het werk gehad. Hier hadden ze de Sint een bos bloemen aan mij laten geven en iedereen die er was kwam me nog even gedag zeggen. Ik vroeg of ik daarom maandag niks had gehoord toen ik ging. Maar toen gaven ze eerlijk toe dat ze er niet bij stil hadden gestaan Beetje dubbel dus.

2 weken geleden

Reactie op Miffie24

Gisteren Sinterklaas op het werk gehad. Hier hadden ze de Sint een bos bloe ...
Heel dubbel, vind zoiets zo slecht eigenlijk marja. Wel fijn dat je nog een bosje bloemen hebt gekregen! Bij mjjn vorige verlos zou mijn bazin nog even komen zei ze. Kreeg later een berichtje sorry ik kon het niet halen de bloemen liggen nog in de auto. De bloemen nooit meer gezien, wel toen ze bij 3 of 4 maanden op bezoek kwam met bloemen en een rugzakje van Temu 🫣. Ik verwacht komende week op mijn laatste werkdag ook echt helemaal niks van haar. Vind het wel slecht en tel het ook echt weinig zeg maar.. benieuwd of collegas er wel aan denken want die hebben me toen zwaar verrast 😊

2 weken geleden

Reactie op Miffie24

Heel logisch dat het dubbel voelt. Tis wel echt slordig dat ze er niet aan dachten.. zeker omdat je ook traktatie had Voor nu lekker los laten en genieten van je verlof! 😘

2 weken geleden

Reactie op Miffie24

Op mijn werk merkte ik laatst bij het afscheid van een collega hoe makkelijk het mis kan gaan. Iedereen dacht van elkaar dat de ander het wel zou regelen en had meerdere andere dingen aan het hoofd. Ik kon het minst goed met haar, maar heb uiteindelijk het voortouw genomen om een cadeau te regelen. Het was totaal niet persoonlijk (hoe naar het ook voelt). Ik heb daarom zelf maar een koffiemomentje gepland in de agenda's zodat ze op die manier nog eens herinnert worden 😉

2 weken geleden

Ik ben ook altijd wel de persoon die zulke dingen voor een ander regelt! En stiekem ook erg benieuwd of ik vrijdag iets van een kaartje krijg wat ze altijd wel doen…… heb er een hard hoofd in🫣

2 dagen geleden

Hier een zelfde soort situatie. Officieel sinds gisteren met verlof. Nu zit ik in het basisonderwijs en ben ik al een tijdje volledig ziekgemeld. Wel heb ik regelmatig nog dingen vanuit huis gedaan en ben ik een aantal keer op de koffie geweest. Donderdag was ik nog langs geweest met wat lekkers met een kaartje erbij dat mijn verlof startte. Ook daar aan tafel nog besproken met mijn leidinggevende erbij dat het wel fijn voelt, omdat ik nu met verlof ga en niet meer ziek gemeld ben. De enige reacties die ik kreeg was “hmm snap ik”. Verder helemaal niemand meer over mijn verlof gehoord. Ergens vind ik het toch wel een beetje jammer en had ik het zelf als leidinggevende/collega anders aangepakt…

15 uur geleden

Ik zit sinds maart thuis wegens een HG zwangerschap. Officieel ging mijn verlof vorige week donderdag in. Ik heb een afscheidstraktatie via de post gestuurd. Hier totaal geen reactie opgehad. Ook hoe het tijdens mijn ziekte ging (nooit even appje hoe het gaat) zelfs de arbo vond het raar… voor mij heeft dit alles geleid dat ik na mijn verlof lekker opzoek ga naar wat anders :)