23 Reacties

2 weken geleden

Ik heb van hvid model Ivy besteld. Hij is nog niet binnen maar naar wat ik las goed geschikt voor de winter.

2 weken geleden

Even nieuwsgierig: waarom zou de baby niet op een wollen onderlaag mogen liggen? Ik was ook van plan die te kopen.

2 weken geleden

Wij hebben een engel dekentje gekocht, maar Hvid is volgens mij ook echt top. Daarnaast hebben wij ook een wollen molton gekocht. Hier overheen komt dan natuurlijk een normaal katoenen hoeslaken. Zou niet weten waarom dat niet zou mogen

2 weken geleden

Kico label heeft ook mooie wolletjes! Ik had het tijdens mijn intake nog even aan de kraamverzorgster gevraagd en die zei het is een inverstering maar echt top! Omdat wol temperatuur reguleert. In de winter zorgt het voor warmte en in de zomer juist voor verkoeling

2 weken geleden

Pure Baby Love, mooi en betaalbaar

2 weken geleden

Reactie op MXZ

Kico label heeft ook mooie wolletjes! Ik had het tijdens mijn intake nog ev ...
Klopt! Dit heb ik ook besteld voor in co sleeper en kinderwagen!🥰 en ook de slofjes van dit merk.
Wat is het verschil tussen een wollen onderlegger of hoeslaken? Ik ben van plan om dit te kopen voor het ledikant. Hoe gebruik je een onderlegger? Doe je dit ergens onder of moet je er iets overheen doen?

2 weken geleden

Reactie op M🩷

Klopt! Dit heb ik ook besteld voor in co sleeper en kinderwagen!🥰 en ook d ...
En nu 20% black friday korting!!!

2 weken geleden

Reactie op VerbeeldingsrijkeMelodie232509

Wat is het verschil tussen een wollen onderlegger of hoeslaken? Ik ben van ...
Ik heb een wollen onderlegger van lille barn gekocht voor in de ledikant en daar doe ik een gewoon hoeslaken boven. Wel de voordelen van wol, maar niet direct op de wol hoeven te liggen vind ik zelf toch wat prettiger ook ivm met kleine ongelukjes doorlekken of spugen wat natuurlijk vrij makkelijk voorkomt. Dus een wollen onderlegger lijkt me wat gebruiksvriendelijker en duurzamer om hopelijk de hele tijd dat ze in ledikant slapen mee vooruit te kunnen. 😊

Reactie op Sigis

Ik heb een wollen onderlegger van lille barn gekocht voor in de ledikant en ...
Dankje!!

2 weken geleden

Reactie op Sigis

Ik heb een wollen onderlegger van lille barn gekocht voor in de ledikant en ...
Gebruik je naast deze wollen onderleggen dan ook nog een molton? Of enkel onderlegger en hoeslaken?

2 weken geleden

Reactie op Koosje2025

Gebruik je naast deze wollen onderleggen dan ook nog een molton? Of enkel o ...
Nee alleen een wollen onderlegger en hoeslaken. Heb overigens bij de 1e ook nooit een molton gebruikt, maar altijd enkel een hoeslaken (had bij de 1e 4,5 jaar geleden nog geen wollen onderlegger). Heb sowieso een matras (HIMLAVALV van ikea) die je volledig kunt wassen.

2 weken geleden

Reactie op LevendigeCactus402399

Wij hebben deze wollen deken en onderlegger: https://lille-barn.com/product ...
Deze hebben wij ook. Ze adviseren om de wollen dekentjes niet/ zo min mogelijk te wassen. Maar niet wassen voelt toch gek, doen jullie dat op wolwas?

2 weken geleden

Reactie op VrolijkeMaan353034

Deze hebben wij ook. Ze adviseren om de wollen dekentjes niet/ zo min mogel ...
Wollen items die niet in direct contact staan met de huid, zoals dekens en onderleggers, was ik idd niet, tenzij er een poepvlek in komt (gebeurt eigenlijk nooit). Ik hang ze weleens op in een stomende badkamer. Wollen rompers/broekjes etc was ik elke 2 weken en dan idd op wolwas met wolwasmiddel .

2 dagen geleden

Reactie op LevendigeCactus402399

Wij hebben deze wollen deken en onderlegger: https://lille-barn.com/product ...
De dekens heb ik ook sinds vandaag binnen voor de cosleepers van onze meisjes. Doe je dan ook nog eerst een laken en dan de wollen deken? En sla je de wollen deken dubbel of hou je die enkel? Dubbel lijkt me zo warm.

2 dagen geleden

Reactie op bcsrpd90

De dekens heb ik ook sinds vandaag binnen voor de cosleepers van onze meisj ...
Eerst een laken idd en zeker niet de deken dubbel slaan, dat is idd veel te warm!
Bij onze verloskundige hebben ze mooie dekens van Pure Baby Love en Disana. Ik heb de eerste. Bij de komst van mijn eerste kind had ik geen wollen deken. De kraamhulp keurde een katoenen deken af. Toen heb ik mijn moeder gauw op pad gestuurd. Tot die tijd mijn wollen Aplaca vest gebruikt als deken. Ging ook prima! 😌

Reactie op OnbevreesdeVlot229888

Bij onze verloskundige hebben ze mooie dekens van Pure Baby Love en Disana. ...
huh hoezo keurde je kraamzorg dat dekentjr af? Want katoen mag gewoon toch?

gisteren

Wollen dekentjes van Moalie!