11 Reacties

19 uur geleden

Haha ik heb precies hetzelfde. Ik lach, maar ik heb geen schik zeg maar. Al heel de nacht aan het spoken en alert omdat ik denk dat het doorzet en dan zwakt het toch weer af! Heb je binnenkort nog controle staan en hoeveel weken ben je?? Als je echt twijfelt, altijd even bellen 🫶 Heel veel liefs jouw kant op!

18 uur geleden

Reactie op LiekeLeest

Haha ik heb precies hetzelfde. Ik lach, maar ik heb geen schik zeg maar. Al ...
Ja dat heb ik dus ook dat is wel heftig vind ik want slapen is ook belangrijk. Ik ben 38 weken en jij? Ja volgende week woensdag gaan ze weer een controle doen. Ps… misschien wordt het een kerstkindje 🎄 🤭

18 uur geleden

Reactie op StijlvolleAzuur338981

Ja dat heb ik dus ook dat is wel heftig vind ik want slapen is ook belangri ...
Jaa snap ik helemaal! Slapen/rusten is nu ook belangrijk. Lukt het in de middag om even plat te gaan misschien?? Ik zou het best leuk vinden als ze nu besluit te komen, maar ik ben zelf as zaterdag jarig en weet uit ervaring dat dit dan niet de leukste dagen zijn. Dus wat dat betreft gun ik de baby dan iets anders 🙈🙈 Ik moet as maandag weer en als ze dan onvoldoende gegroeid blijkt te zijn, gaan ze haar halen. Ik hoop dus eigenlijk dat ze er maandag al is.. ik ben nu 37+4!

17 uur geleden

Reactie op LiekeLeest

Jaa snap ik helemaal! Slapen/rusten is nu ook belangrijk. Lukt het in de mi ...
Klopt en het doet je ook goed goede nachtrust en rusten. Ja dat lijkt me ook niet veel aan jarig zijn met de feestdagen. Maarja opzich is het rommelen ook niet erg. Heb het nu 12 uren lang en dan heb ik wel zoiets van zet het nu door of niet. En dan zou het gewoon fijn zijn als het dan stopt of gewoon wat meer frequentie laat zien. Nu is het zo onduidelijk…

17 uur geleden

Ik ben vandaag precies 40 weken en ik heb dit elke dag/nacht nu de afgelopen week🌝. Hier aan het wachten tot dat het zich doorzet!

17 uur geleden

Reactie op Saarski

Ik ben vandaag precies 40 weken en ik heb dit elke dag/nacht nu de afgelope ...
Oh dat is ook irritant…

16 uur geleden

Pfoeee ja dit heb ik ook al ruim 2.5 week. En net op t moment dat ik dan denk als dit over n half uur nog zo is , stopt t 😂

16 uur geleden

Hier ook elke avond wel krampen inmiddels. Nu 38+4 maar onzeker word ik er niet van. Het komt vanzelf wel, ik vind het vooral irritant dat het niet door zet.

15 uur geleden

Reactie op Droomvlucht

Hier ook elke avond wel krampen inmiddels. Nu 38+4 maar onzeker word ik er ...
Ja dat heb ik dus ook balen dat het nu doorzet maar het blijft nu bij mij al wel nu 15 uren door sudderen misschien een goed teken

15 uur geleden

Reactie op Droomvlucht

Hier ook elke avond wel krampen inmiddels. Nu 38+4 maar onzeker word ik er ...
Niet doorzet bedoel im

15 uur geleden

Niet doorzet bedoel ik