10 Reacties

5 uur geleden

Mijn zoutlamp is mijn beste vriend. Mijn kinderen hebben er beiden ook 1 als nachtlampje en soms brand ie zelfs de hele nacht (moet je er wel een ledlampje in doen die niet warm wordt). Ergens gekocht bij een natuurwinkel jaren geleden. Ik vind het licht heel fijn en warm en kan geen nadeel bedenken.

4 uur geleden

Ik ben ook erg blij met mijn zoutlamp maar heb bij de bouwmarkt een wat zachter lichtje gekocht voor in de lamp omdat ik de andere wat te fel vond dus dat kan je ook nog doen!

4 uur geleden

Je hebt ook zoutlampen met een dimmer erin! Deze kan je heel fel zetten maar dus ook heel zacht. Deze gebruiken wij op de slaapkamer tijdens de voedingen en verschoningen ‘s nachts. Ik weet niet meer waarwij heb gekocht hebben maar als je googelt naar Zoutlamp met dimmer vind je er zat

4 uur geleden

Let goed op waar je hem koopt. Zou zelf het niet halen via action of bouwmarkt winkels bv. Happy spirit of esotherische shops hebben vaak hele goede kwaliteit lampen! Gaat een koelkast lampje in. En let op dat je hem lang laat branden, zoutlampen kunnen namelijk gaan "lekken" oftewel verliest dan zijn zout. Dus niet zomaar op de kast zetten etc, dit kan beschadigen :)

2 uur geleden

Ik heb ‘m gekocht bij een edelstenen winkel in Utrecht. Heel blij mee!

2 uur geleden

Ik heb deze, met dimmer dus kan super subtiel, op de laagste stand heb je een mini beetje licht. Precies genoeg! https://www.bol.com/nl/nl/p/luxe-dimbare-himalaya-zoutlamp-inclusief-dimmer-in-het-snoer-2-3-kg-20cm/9300000033639330/
Ik vind het er leuk uitzien, maar waar is het precies voor? ☺️

1 uur geleden

Reactie op GenialeVuurvogel496574

Yes! Deze hebben wij ook. En ook t nachtlampje.