6 Reacties
11 uur geleden
Ik had ook een hoge zwangerschapscholestase. Maar ik heb ervoor gekozen om niet ingeleid te worden. Ook omdat het mijn 3e zwangerschap was en nog 2 andere 2 kleintjes rond heb lopen. Ik heb daarvoor medicatie gekregen en moest ik wekelijks bloedprikken en een hartfilmpje van de baby laten maken. Ik voelde me verder goed. Uiteindelijk kwam mn kleine man met 38+2 spontaan..
10 uur geleden
Ik heb geen ervaring met zwangerschapscholestase, maar wel met prematuur. Onze oudste is met 34+0 geboren. Hoewel het inderdaad niet leuk is dat je kindje in het ziekenhuis moet blijven, heeft ze er niks aan over gehouden! Ze is nu een vrolijke meid van 4,5 jaar😊
Succes in ieder geval met de keuze!
3 uur geleden
Wat rot dat je waarden zo hoog zijn, en wat een lastige keus. Ik ben ingeleid met 37+4 door cholestase dus ik kan je helaas niet echt tips geven over de termijn waar jij nu in zit. Is er een kans dat de waarden echt weer gaan zakken met medicatie? Of is het effect daarvan niet zo groot
2 uur geleden
Reactie op anna-89
Wat rot dat je waarden zo hoog zijn, en wat een lastige keus. Ik ben ingele ...
Bedankt voor je reactie! 🤗 Nee, helaas is daar geen pijl op te trekken. Daarnaast houden ze in het ziekenhuis de hoogste waarde aan. Ook als dit bijvoorbeeld 4 weken geleden is geweest..
Wij gaan maar voor het inleiden. De artsen waren wel heel duidelijk in hun mening. Wie weet duurt dat nog een paar dagen en is dat mooi meegenomen!