340 Reacties
6 maanden geleden
Super droge benen die gewoon jeuken door de droogheid 🥲 en ja toch ook wel de bekkenbodemspieren die niet zijn wat het was dus als je dan moet kokhalzen of spugen tegelijk je broek plast. Echt zo charmant.
6 maanden geleden
Zere oren in de nacht. Beide keren hiervoor gehad vanaf een week of 20. Om gek van te worden!!
6 maanden geleden
Piepende/suizende oren, slapende handen/vingers nu al. (11.4wkn) vorige zwangerschappen ook gehad. Constant opgejagen gevoel en kortademig. Ook nu al zwangerschaps diabetes buiten de misselijkheid en zere tietjes en zwaar vermoeid om. Heb het er allemaal graag voor over maar t is soms wel afzien.. zou soms willen dat ik de papa was 🤣🤣
6 maanden geleden
Zonne allergie
Droge mond, all day every day
Opgezet neusslijmvlies
(Been)haar dat 2x zo snel groeit
6 maanden geleden
Reactie op Petra2001
De binnen of buitenkant van je oor
De binnenkant. Net bij de ingang van de gehoorgang.
6 maanden geleden
Reactie op Petra2001
Dat lijkt me echt vervelend!
Zeker! Maar de oplossing bleek een kussen met een gat. Die ligt al klaar. 😜
6 maanden geleden
Reactie op PrikkelendeMeeuw809030
Zonne allergie
Droge mond, all day every day
Opgezet neusslijmvlies
(Been)h ...
Zonne allergie is zeer vervelend. Heb daar al heel mijn leven laat van dus weet wat het is... mijn been haar groeit juist langzamer (denk dat mijn hormonen juist meer in balans komen??? #pcos)
6 maanden geleden
Heel vaak een moedeloos en suf gevoel. Nergens zin in en vaak ook chagrijnig terwijl ik geen reden heb om dat te zijn. Zullen wel met de hormonen te maken hebben? Ik ken het niet van eerdere zwangerschappen.
6 maanden geleden
Reactie op Petra2001
Zonne allergie is zeer vervelend. Heb daar al heel mijn leven laat van dus ...
O war vervelend zeg dat je dat altijd al hebt. Ik hoop dat het bij mij na de zwangerschap weer verdwijnt. Echt lastig met dit mooie weer!