17 Reacties

7 jaar geleden

Voel me nu wel goed! Stuk beter dan in het eerste trimester 😅. Jij? En kijk heeeel erg uit naar mijn prinsesje 😀

7 jaar geleden

Ook ik kan niet wachten om mn 2e wonder te ontmoeten 😍

7 jaar geleden

Ik vind het nu juist zwaarder worden. Hele zwangerschap weinig tot geen klachten gehad, nu sinds enkele weken vind ik het vooral fysiek en conditioneel zwaar worden. Met de 30 weken echo te horen gekregen dat kindje qua groei 3 weken voor loopt, dus dat verklaart ook die grote toeter die ik heb 😏😅 Nog even volhouden! Kijk er zeker erg naar uit! 😊

7 jaar geleden

Reactie op Deborah

Voel me nu wel goed! Stuk beter dan in het eerste trimester 😅. Jij? En ki ...
Ik voel me met de dag minder worden maar zo begon mijn zwangerschap ook tot week 16 elke dag lopen kotsen. Daarna mogen genieten. Ze mag van mij wel komen😬 ook zwanger van een meisje

7 jaar geleden

Reactie op Rianne

Ik vind het nu juist zwaarder worden. Hele zwangerschap weinig tot geen kla ...
Super toch, dat het kindje zo voor loop, ben wel benieuwd naar je buik nu😅 heb zelf ook een flinke buik. Ik heb morgen de groei echo ben erg benieuwd.

7 jaar geleden

Eerste trimester was echt een drama voor mij, tweede en derde verlopen echt prima. Heb alleen veel last van maagzuur dit trimester en ik begin krampen en harde buiken te krijgen. Ik mis het kleding shoppen wel haha, hoop snel weer in oude vorm te zijn. Wij verwachten een jongetje!

7 jaar geleden

Ik vind het wel spannend omdat ik hier nog een dreumes heb rond lopen.. hoe dat gaat enzo 😊

7 jaar geleden

Ik voel me vrij goed, ik had veel bekken klachten maar nu het kindje iets is ingedaald is er meer stabiliteit en heb dus nu weinig klachten! Erg fijn! Voor de rest ook geen last van andere kwaaltjes. Wel af en toe maagzuur, maar dat had ik voor de zwangerschap ook al haha. Ik ben trouwens bijna 34 weken zwanger. Vind het erg spannend wanneer ons meisje komt maar zie niet op tegen de bevalling. Hoe kijken jullie daar tegen aan? Liefs Cynthia

7 jaar geleden

Reactie op Cynnx91

Ik voel me vrij goed, ik had veel bekken klachten maar nu het kindje iets i ...
Oh hier gelukkig ook wat minder pijn, nu de kleine is ingedaald! Zit al vanaf week24 thuis, maar sinds deze week gaat het echt beter zo fijn! Tot nu toe zie ik nog niet op tegen de bevalling. Kijk er eerder naar uit! 🙈

7 jaar geleden

Reactie op Rianne

Ik vind het nu juist zwaarder worden. Hele zwangerschap weinig tot geen kla ...
Heb je een idee hoe het komt dat hij 3 weken vooruit ligt? Moeten ze hem nu eerder halen of niet?

7 jaar geleden

Ik ben nu 32 weken zwanger. Na deze week nog 1.5 week werken en dan verlof, daar krijg ik steeds meer zin in :) De moeheid neemt toe... Straks lekker relaxen en alles klaarmaken voor ons kleine meisje. Ze ligt nu nog volledig over dwars, hoe is dat bij jullie?

7 jaar geleden

Hier 31 weekjes onderweg al weer.. tot nu toe me super goed gevoeld maar begint nu zwaar te worden voor mijn bekken.. Gelukkig een fijne baas en met wat minder uurtjes werken is het goed te doen. Wel veel last van maagzuur.. Kan niet wachten om onze kleine man te zien.. nog 2 weken werken tot aan mijn verlof! Kan niet wachten!

7 jaar geleden

Reactie op 98765leau

Ik ben nu 32 weken zwanger. Na deze week nog 1.5 week werken en dan verlof, ...
Bij mij was de kleine al ingedaald met 28 weken, dit vonden ze best vroeg maar in principe gunstig voor de bevalling. De kans is heel klein dat dit nog verandert. Moet wel zeggen dat ik daardoor veel last heb van m'n stuitje en onderrug, ene dag erger dan de ander. Maar dit zegt niks over of die eerder komt of niet, kan, gewoon rustig 40 weken blijven zitten 😊

7 jaar geleden

Ik probeer te reageren op yolant90, maar lukt nog niet echt, dan maar zo.. 😉 Nee 2 weken geleden bij de 30 weken echo dacht ze gewoon groot kind. Ik loop al de hele periode 1 a 2 weken voor en mijn buik groeit erg hard (baarmoeder grootte van al ongeveer 36 weken), zwangerschaps diabetes getest, niet aan de orde. Waarschijnlijk gewoon Hollandse welvaart 😉. Maar voor de zekerheid volgende week een extra groei echo om het in de gaten te houden. Eerder halen was nog niet aan de orde tot nu toe..

7 jaar geleden

Ugh, ik ben echt weer klaar met zwanger zijn, heb ook een peuter rondlopen en het valt me zo zwaar...flinke bekkenpijn, sinds deze weel wel gelukkig naar halve dagen werken gegaan. Vorige week ook nog eens zwangerschapsdiabetes vastgesteld 😫 dus moet ook nog eens mn vreetbuien onder controle houden 🙈 kan niet wachten tot ze er is!

7 jaar geleden

Reactie op Rianne

Ik probeer te reageren op yolant90, maar lukt nog niet echt, dan maar zo.. ...
Oh ok, fijn dat het niets ernstigs is ofzo! Hopen dat de baby dan gewoon lekker zo lang als ie wil mag blijven zitten 🙂

7 jaar geleden

Ik ben nu 32 weken zwanger en hoef al even niet meer te werken. Helaas liep mijn contract af op 30-4-19 en werd niet meer verlengd ivm Mn zwangerschap, echt heel sneu! Maar kan nu wel langer genieten van de laatste weken, en wat langer verlof. In huis zijn we al helemaal klaar voor de komst van onze dame! Ik heb een voorbeeldige zwangerschap al zeg ik t zelf. Niet veel klachten op moeheid, gevoelige huid en rusteloze benen na. Voor die benen neem ik sinds kort magnesium tabletten en dat gaat n stuk beter, geen last tot nu toe meer gehad. Ze zit vanaf het begin al erg laag ( onder Mn navel ) dus ook geen last van Mn ribben door de schopjes ofzo.