4 Reacties

2 jaar geleden

Geen tips vanuit hier. Wij zijn blij als onze jongeman van bijna 4 na 6 uur wakker wordt馃槄 en dat zonder tweede kind er bij. Idd wordt die dan al snel moe. Middagslaapje was hier ook klaar, maar ineens krijgen we het nu wel weer voor elkaar om af hem af en toe even te laten bijslapen bijv in het weekend tussen de middag. En dat helpt enorm mee in zijn gedrag. Het is natuurlijk nu ook een periode van de langste dagen (oftewel heel vroeg licht) en veel warmte, wat beide voor minder lange nachten kan zorgen. Succes! Ik hoop dat jullie je draai er in kunnen vinden weer 馃崁

2 jaar geleden

Sorry, ik heb ook geen tips. Ik leef wel mee. Ook hier is de boef zelden na 6 uur wakker. Wij laten hasr dan op haar kamer. Daar speelt ze dan vaak zachtjes en dat hoor ik alleen als ik al wakker ben. Maar hier ook een 5jarige en een baby. Nachtrust is heilig en de oudste 2 mogen die alleen in nood verstoren

2 jaar geleden

We werken met een vinkjes en kruisjes beloningssysteem en sindsdien komt ze niet mr uit haar kamertje. Ze heeft sinds dag 1 geen enkel kruisje. Zo trots! Ze houdt zicht dan wat bezig of soms slaapt ze zelfs gewoon terug na even wakker worden. De baby is trouwens meestal ook pas terug na 6:00 wakker 馃グ duidelijk een fase van beide!

2 jaar geleden

Fijn dat dat zo goed werkt