4 Reacties
2 jaar geleden
Onze oudste dame was ook met 2 jaar en 4 maanden overdag zindelijk, maar in de nacht nog niet. Hier hebben we een tijdlang haar nog laten plassen als wij naar bed gingen, en daarna elke week de tijd een kwartiertje naar voren opgeschoven.
Zusje met 2 jaar en 6 maanden zindelijk en zij was gelijk ook de nachten droog, dus groot verschil.
2 jaar geleden
Wij laten ze ook plassen als wij naar bed gaan, maar dat is vooral omdat ze dan iets later wakker wordt. Maar dat is begonnen met zindelijk worden.
Ik zou er nog geen druk achter zetten trouwens. En zeker nu ze net naar school gaan. Dan is een terugval in zindelijkheid meer dan de norm.
2 jaar geleden
Bij ons precies hetzelfde verhaal. Werd makkelijk zindelijk, bijna nooit een ongelukje. Is misschien een week snachts droog geweest maar nu al tijden niet droog snachts. Terwijl hij liever geen luier aan wil en t zo graag wel wil, maar niet lukt. We hebben ook nog een tijdje geprobeerd om savonds hem nog te laten plassen voordat wij zelf naar bed gingen, soms werkte dat, maar heel vaak ook niet.
2 jaar geleden
Aanvulling;
Ik twijfel er ook aan of ik er wat mee moet, of gewoon moet afwachten!