9 Reacties

2 jaar geleden

Hier begint ze maandag. Ze heeft er veel zin in, wilt graag veel leren. Hopelijk gaat het goed met brengen (lees: zonder tranen... bij haar. Ik moet vast mn tranen bedwingen 😆)

2 jaar geleden

Reactie op Carffs

Hier begint ze maandag. Ze heeft er veel zin in, wilt graag veel leren. H ...
De eerste dag ging zonder tranen. De vijfde niet meer

2 jaar geleden

Reactie op MiekeBV

De eerste dag ging zonder tranen. De vijfde niet meer
Oohh, en weet je ook waarom?

2 jaar geleden

Hier was zo ook erg enthousiast en brengen ging prima. Alleen komt ze steeds met verhalen dan ze buikpijn had in de klas, en niemand met haar wil spelen weer helemaal alleen zegt ze dan. Maar als ik het aan de juf vraag is er niks aan de hand en is ze gewoon vrolijk.

2 jaar geleden

Reactie op Saars

Hier was zo ook erg enthousiast en brengen ging prima. Alleen komt ze steed ...
Hier precies hetzelfde. Geen buikpijn, maar ze zegt 'iedereen heeft al een vriendje en ik niet'. Volgens de juffen gaat het gewoon goed. Veel kindjes kennen elkaar ook al van voor de zomervakantie. Is dat bij jullie ook? Vast een kwestie van tijd.

2 jaar geleden

Reactie op AMD5

Hier precies hetzelfde. Geen buikpijn, maar ze zegt 'iedereen heeft al een ...
Jaa hier ook, onze dochter is van 29 juli. Ze was samen met nog een ander kindje als enige nieuw. Maarja komt vast allemaal wel goed, ze zijn nog maar net begonnen

2 jaar geleden

Hier ook hoor, is van 26 juli. Dus ook niet gaan wennen voor de zomervakantie, gewoon in 1x begonnen. Gaan jullie kleintjes ook gelijk volle mep heen of hebben er sommige iets afgesproken met de school, zoals bijvoorbeeld 1 dag niet. Of alleen de ochtend? Komt zeker wel goed! Die kleintjes rollen er zo in.

2 jaar geleden

Mijn dochter is van 21 juli. Ze heeft ook geen wendagen gehad, ook gelijk in 1x begonnen. Hier gaat ze gelijk 5 dagen en 1 dag bso. Gaat eigenlijk heel goed! Hoe doen jullie dat? Ja ze zullen vast snel gewend zijn allemaal! :)

2 jaar geleden

Onze dame gaat 5 dagen naar school en 2 bso. Doet nu wel weer even 2 of 3 middagdutjes per week. Heb wel in de eerste week geen bso gedaan. Het brengen gaat meestal goed. Met halen is ze altijd blij. Op dag 2 brak mijn hart want niemand wilt met mij spelen en nu heeft ze al 2 verschillende dates gehad. Ze doet het super.