3 Reacties

3 jaar geleden

Wij zitten op het moment met precies hetzelfde, met onze dochter van 3. Zij is dan ook een beetje verkouden. Wij hebben Bisolvon 2 in 1 (hoestdrank) voor kinderen, haar matrasje wat omhoog bij haar hoofd zodat ze niet te plat ligt en overdag heb ik een diffuser aan staan. Het helpt een beetje allemaal en verzacht iets, maar het is eigenlijk gewoon afwachten tot het over is.

3 jaar geleden

Reactie op Carffs

Wij zitten op het moment met precies hetzelfde, met onze dochter van 3. Zij ...
Wat vervelend! Zo zielig als ze blijven hoesten :(. Het matrasje hoger zetten, is een goede tip. Welke diffuser heb jij? Ik wil ook zoiets aanschaffen, maar zie door de bomen het bos niet meer..

3 jaar geleden

Jaa, super sneu is dat! Vooral als ze er in blijven hangen en je ook gewoon hoort dat al dat slijm los komt. Wij hebben deze diffuser via Bol.com: https://www.bol.com/nl/p/aroma-diffuser-550ml-met-afstandsbediening-luchtbevochtiger-verdamper-aromatherapie-geurverspreider-donkerbruin-van-zedar/9200000121303029?referrer=socialshare_pdp_androidapp Voor kinderen zou ik er geen oliën in doen, alleen water. Sommigen willen nog wel eens eucalyptus ofzo erin doen, maar dat is te sterk voor hun longetjes. Alleen bevochtigen is goed zat.