Hallo allemaal ik heb jullie mening nodig!
Ik ben momenteel 5 weken zwanger van me 2de kindje. Mijn vriend wilt allemaal geen kind, hij zei dat ik moest kiezen tussen hem en de baby. Hij is depressief en ziet niet meer zitten om verder te leven. Ik snap hem volledige dat hij wilt geen kind in de wereld brengen terwijl dat hij plannen maakt om dood te gaan. Hij heeft al een andere kind die hij niet mag zien (de kind woont met de andere oma). Ik zit hier super verdrietig en ik heb gisteren een afspraak gemaakt om voor 23 juni een abortus te doen.
Ik had al in me hoofd voor dat hij zei dat hij de kind niet meer wou om alles zelf te doen. Dus de zorg, spullen kopen en etcetera. Nu zit ik alleen maar te huilen erover en ik weet niet wat ik moet doen. Ik had al in 2021 en abortus moeten doen want mijn situatie niet stabiel was maar nu is heel anders plus had ik vorige jaar 2 miskramen gehad. Ik heb niet de kracht om dit kind weg te laten halen. Ik ben aankomende zaterdag jarig word 29 jaar, ik was zo blij dat ik mijn verjaardag moch vieren met een kindje in me buik het gevoel dat ik weer moeder zal mogen worden.
Kunnen jullie aub me kunnen helpen ?