94 Reacties
6 jaar geleden
Gelukkig niet. Ik vind 1 klein handenbindertje voor nu wel even genoeg 😉
6 jaar geleden
Nee en ergens zou ik het al best wel weer willen. Soms heb ik iig al wel weer dat gevoel. Maar m’n hoofd is er nog even niet helemaal aan toe hoor. En m’n lijf ook niet🤣sowieso na m’n keizersnede beter om minimaal 1 jaar te wachten.
Ben benieuwd of er al wat mama’s opnieuw zwanger zijn😃
6 jaar geleden
Op dit moment 10 weken zwanger van de 2e, 1e is een rustig meisje dat tegenwoordig lekker doorslaapt en zichzelf goed kan vermaken. Zodra ik ben gestopt met de borstvoeding was het alweer raak. Verder weinig klachten van de zwangerschap, alleen een nu gelijk al een lage bloeddruk van 85/45, dit had ik bij de 1e pas aan het einde van de zwangerschap.
6 jaar geleden
over een paar weken word onze kleine 1 jaar
mijn man wilt het liefste nu al een 2de maar ikke niet moet er nog niet aan denken alhoewel ik denk er wel aan maar wil eerst van deze genieten en zorgen dat hij iets meer zelf kan zoals euh lopen😅
overgins ben een eeuwige twijfelaar dusja 🤷🏼♀️ 😅
6 jaar geleden
Wat leuk om te lezen dat er zoveel zwangeren zijn. Had dat niet verwacht haha. Ik ben nu bijna 6 weken zwanger (volgens mijn eigen berekening). 22 juni de eerste echo! Zo spannend☺️ het lijkt me heel leuk dat ons zoontje en de baby samen kunnen opgroeien. Hoe waren de reacties van de mensen in jullie omgeving 😬?
6 jaar geleden
Reactie op Mu99ie
Op dit moment 10 weken zwanger van de 2e, 1e is een rustig meisje dat tegen ...
Oei dat is idd laag. Ik heb dit ook bij mijn vorige zwangerschap gehad en ik heb het idee dat mijn bloeddruk nu weer laag is. Vaak draaierig en het gevoel dat ik moet flauwvallen. De vk gaf als tip om dropjes te eten en van die opkikkers te drinken. Misschien dat dat helpt?
6 jaar geleden
Reactie op Mommy6
Yes! 9 weken zwanger en ontzettend blij mee! 🥰
Ik voel me veeeeel slechter ...
Had je bij je eerste geen last van misselijkheid? Of in een later stadium? Ik herken de vermoeidheid nu al met 6 weken🙈 misselijkheid gelukkig nog niet. Bij de vorige begon het zo rond 10 weken.
5 jaar geleden
Reactie op veertje19
Had je bij je eerste geen last van misselijkheid? Of in een later stadium? ...
Nee, bij de eerste wel een beetje misselijk geweest, maar dat is echt niet te vergelijken met hoe ik me nu voel, ellende haha. Hoop dat het over een paar weken minder is! Moe ben ik wel, maar dat ben ik bij de eerste ook de hele zwangerschap geweest.