102 Reacties

4 jaar geleden

Niet kotsen maar ik ben wel nog steeds misselijk, 17,5 week.

4 jaar geleden

Ja, heb nu medicijnen na een ziekenhuisopname en nu gaat het goed. Alleen nog beetje misselijk.

4 jaar geleden

Reactie op AshleyGroot

Ja, heb nu medicijnen na een ziekenhuisopname en nu gaat het goed. Alleen n ...
Bij mij helpen die medicijnen niet en die amesefane mag ik helaas niet

4 jaar geleden

Niet kotsen maar ik ben wel nog steeds misselijk, 17,5 week.
Hier ook.. En extreem lage bloeddruk. Ben al weken niet aan het werk op advies van de verloskundige.

4 jaar geleden

Nog maar 15 weken maar nog idd alle dagen misselijk en regelmatig kotsen. Bij 1e zwangerschap was dit echt na 12 weken volledig over. Was toen een jongen. Nu een meisje en voel me alle dagen misselijk hoofdpijn en super moe..

4 jaar geleden

Meer maagzuur dat opkomt en vermoeidheid en veel honger..buik groeit in rap tempo

4 jaar geleden

Niet kotsen maar ik ben wel nog steeds misselijk, 17,5 week.
Echt zoo vervelend 😑

4 jaar geleden

Ik heb Navalit voorgeschreven gekregen en dit helpt wel. Het is wel prijzig, dus af en toe kijk ik of ik zonder kan, maar dit is steeds niet het geval. Bij mijn vorige duurde het tot 20 weken...hopelijk snel beter, ik hoop bij jou ook. Het is verschrikkelijk, hè :-(((

4 jaar geleden

Ik ben nu 18+5 en nog steeds (bijna) iedere dag overgeven. Heb extra medicijnen (emesafene) gekregen van de huisarts. Wil deze niet standaard dagelijks innemen (zoals eerste trimester) in plaats daarvan eerst aankijken hoe de dag verloopt maar tot nu toe vaker wel moeten innemen dan niet. Helaas..

4 jaar geleden

Reactie op Lynnl

Nog maar 15 weken maar nog idd alle dagen misselijk en regelmatig kotsen. ...
Wij wachten tot 20 weken echo dan weten we wat het word maar de gyn vroeg vandaag of ik nog kotste en ik zei dus ja maar ze keek zoo verbaasd toen ik dat zei 🤷‍♀️

4 jaar geleden

Hier 15 weken en ook misselijk, maar als ik dat een keer overgeeft is het gelukkig over. Eten is nog soms wel een moeilijk iets,veel staat me nog tegen en weet ook niet zo goed wat ik dan wel lekker vind, of in ieder geval kan verdragen.

4 jaar geleden

Reactie op Margaretha-24

Bij mij helpen die medicijnen niet en die amesefane mag ik helaas niet
Ik heb ook andere gekregen. Die mag je 5 dagen en daarna niet meer, maar toen dus wel het patroon even doorbroken. Die andere werkte bij mij ook niet! Veel sterkte iig! Ik werd er helemaal gek van....

4 jaar geleden

Reactie op Margaretha-24

Bij mij helpen die medicijnen niet en die amesefane mag ik helaas niet
Waarom mag je de emesafene niet? Ik mocht hem in eerste instantie ook niet, maar door aanpassing in mijn andere medicijngebruik (tijdelijk moeten stoppen) mocht het wel. Moest dit wel zelf uitzoeken...En ben nu 18 weken en sinds een week kan ik eindelijk weer enigzins normaal de dag doorkomen!

4 jaar geleden

Hier ook! Met Navalit red ik het. Echt een aanrader tegen overgeven en misselijkheid!!

4 jaar geleden

Helaas, hier nog één! Nu 18 weken en start elke dag met overgeven. Als ik overdag niet snel eet, kan ik heel snel weer overgeven.

4 jaar geleden

Ik heb Navalit voorgeschreven gekregen en dit helpt wel. Het is wel prijzig ...
Okee nou ik word er helemaal gek van dan heb ik iets gevonden wat ik dan binnen hou en neem ik het de volgende keer en dan werkt het niet meer

4 jaar geleden

Reactie op Verafl

Waarom mag je de emesafene niet? Ik mocht hem in eerste instantie ook niet, ...
Omdat daar vitamine b6 in zit en die heb ik al teveel in me.lichaam

4 jaar geleden

Reactie op Krista1990

Hier 15 weken en ook misselijk, maar als ik dat een keer overgeeft is het g ...
Jaa meestal als ik heb overgegeven gaat het idd wel, ik heb dat vooral met vlees wat me tegen staat

4 jaar geleden

Ik heb Navalit voorgeschreven gekregen en dit helpt wel. Het is wel prijzig ...
Ik neem ook navalit en dit helpt me wel. Maar soms denk ik om toch door te bijten omdat ik me schuldig voel dat ik medicatie neem. Ik hoop dat ik binnenkort geen last meer heb en dan kan stoppen met de navalit. Ik ben wel nog misselijk maar moet daardoor niet meer overgeven.

4 jaar geleden

Reactie op BB2B

Meer maagzuur dat opkomt en vermoeidheid en veel honger..buik groeit in rap ...
Jaa dat heb ik ook meer maagzuur niet veel gelukkig maar vooral savonds