102 Reacties

4 jaar geleden

Hier vooral laat in de avond honger en vooraf maagzuur en een extra opgezette buik in de avond. Overgeven heb ik bijna niet moeten doen.

4 jaar geleden

Reactie op Margaretha-24

Omdat daar vitamine b6 in zit en die heb ik al teveel in me.lichaam
Wat een pech! Jammer dat er geen pilletje is voor b6 afbraak. Heel veel sterkte dan maar!

4 jaar geleden

Reactie op Eekhoorn

Hier vooral laat in de avond honger en vooraf maagzuur en een extra opgezet ...
Jaa bij mij ook net voordat ik naar bed ga, honger niet zo

4 jaar geleden

Reactie op Verafl

Wat een pech! Jammer dat er geen pilletje is voor b6 afbraak. Heel veel ste ...
Jaa ff doorbijten ik probeer maar te denken vroeger hadden ze het ook niet

4 jaar geleden

Ik ben suprimal gaan slikken. Dit is een reistabletje wat je gewoon bij de kruidvat etc kan kopen. Was een tip van de verloskundige en mag je langdurig gebruiken! Ik hielt bijna niks binnen, zelfs niet met de zwangerschaps misselijkheids zetpillen die ik voorgeschreven had gekregen. Maar deze werken super

4 jaar geleden

Reactie op Zwanger baby3

Ik ben suprimal gaan slikken. Dit is een reistabletje wat je gewoon bij de ...
Die hed ik ook gekregen maar die hielp niet

4 jaar geleden

Reactie op Margaretha-24

Die hed ik ook gekregen maar die hielp niet
Ooh dat is jammer.

4 jaar geleden

Pffff wat klote, beterschap 😱 bij mij stopte het met 16 weken gelukkig. Ik hoop voor jouw dat het ook een x stopt 🍀🍀🍀 mijn vriendin had het 9 maanden lang bij beide kindjes. 😱 Goed jezelf blijven checken. Op uitdroging etc.

4 jaar geleden

Ik ben 19 weken spuug nog elke ochtend

4 jaar geleden

Pffff wat klote, beterschap 😱 bij mij stopte het met 16 weken gelukkig. Ik ...
9 maanden lang 😱😱 dat geluk zal ik ook wel hebben😜 jaa klopt en anders zit me vriend er wel achter (ik drink al van mezelf niet genoeg)

4 jaar geleden

Reactie op Demi1812

Ik ben 19 weken spuug nog elke ochtend
Wel minder of dat niet?

4 jaar geleden

Reactie op Margaretha-24

Wel minder of dat niet?
Nee😭😭

4 jaar geleden

Reactie op Zwanger baby3

Ik ben suprimal gaan slikken. Dit is een reistabletje wat je gewoon bij de ...
ik ga binnen enkele dagen op vakantie en ik neem normaal cinnarizine in om niet misselijk te worden van de vliegreis. Denk je dat dat ook wel okay is voor de zwangerschap. mijn arts heeft aangegeven dat ik het kan gebruiken, als het echt nodig is. maar hij geeft mij geen goed gevoel en op internet wordt er aangegeven dat er niet veel onderzoek is over het effect hiervan op zwamgere vrouwen. dus ik zit een beetje in een dillema. Enig advies?

4 jaar geleden

Reactie op Cindyrella

ik ga binnen enkele dagen op vakantie en ik neem normaal cinnarizine in om ...
Kotszakje mee? 🤪

4 jaar geleden

Ik ben 15.5 week zwanger en ook nog steeds super misselijk ieder geval. Ik ben vorige week met uitdrogingsverschijnselen opgenomen in het ziekenhuis. Ook migraine achtige hoofdpijn iedere dag waardoor ik moeite heb mijn ogen open te houden en te functioneren. Gaat allemaal niet zo lekker dus.

4 jaar geleden

Ik ben 15.5 week zwanger en ook nog steeds super misselijk ieder geval. Ik ...
Oeii dat is niet best goed op jezelf letten!!

4 jaar geleden

Ik ben 15w3 dagen en ook nog steeds heel misselijk en overgeven 😓! Ik ben wel in verwachting van een tweeling mss is dat normaal bij mij... Ik blijf hopen dat het zal ophouden 🤞ik hoop dat het bij jou ook snel zal overgaan! Good luck

4 jaar geleden

Reactie op Mari92

Ik ben 15w3 dagen en ook nog steeds heel misselijk en overgeven 😓! Ik ben ...
Wat leuk een tweeling gefeliciteerd ja eerst maar is afwachten pfff

4 jaar geleden

Ik ben nu ruim 16 weken. Moet alleen 's morgens nog overgeven en soms een dag niet. Vorige week nog meerdere keren per dag. Dus bij mij is het echt ineens veel minder geworden/nagenoeg over.

4 jaar geleden

Ik ben nu ruim 16 weken. Moet alleen 's morgens nog overgeven en soms een d ...
Hopen dat dat ook maar bij mij gebeurt😁