102 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Margaretha-24

Hopen dat dat ook maar bij mij gebeurt😁
Ja hoop het ook voor je! Kon het me afgelopen zaterdag ook nog niet voorstellen maar het is toch gebeurd. Sterkte!!

4 jaar geleden

Ik ben nu 17 weken en het is de afgelopen week wel echt beter geworden! Alleen in de avond nog wel overgeven, maar niet meer de hele dag! Ik heb er vertrouwen in dat het voor 20 weken wel echt voorbij is 🥳

4 jaar geleden

Reactie op FiLo

Ik ben nu 17 weken en het is de afgelopen week wel echt beter geworden! All ...
ik ben ook sinds gister 17 weken als ik dit zo lees heb ik echt puur geluk gehad heb tot nu toe nog steeds niet hoeven overgeven ps ben jij ook 18 juli uitgerekend ?

4 jaar geleden

19 weken zwanger en nog steeds misselijk........ vermoeiend.

4 jaar geleden

19 weken zwanger en nog steeds misselijk........ vermoeiend.
Wat ligt je kindje lief met z'n handjes!

4 jaar geleden

Reactie op FiLo

Ik ben nu 17 weken en het is de afgelopen week wel echt beter geworden! All ...
Ik moet zeggen deze week is idd ook een stuk minder eindelijk

4 jaar geleden

Reactie op elisa noordhof

ik ben ook sinds gister 17 weken als ik dit zo lees heb ik echt puur geluk ...
Ja ik moet zeggen dat de misselijkheid zo overheersend was dat ik nu pas echt kan genieten van de zwangerschap! Kan weer concentreren op mn werk, autorijden, boodschappen doen, en... Eten :) nou het is voor het goede doel allemaal. Wat grappig, ik ben 17 juli uitgerekend, net een dag eerder!

4 jaar geleden

Ik ben ondertussen 17+6 en doe niks anders dan overgeven. Ben zelfs zo veel afgevallen dat ik maar een diëtiste moet om te kijken voor aan te sterken en bij te komen. Bij mijn eerste zwangerschap nergens last van gehad, een droomzwangerschap voor elke vrouw.. maar deze totaal het tegenovergestelde. Kan niet eens werken of het huishouden doen zo ellendig voel ik mij.. ik hou er maar aan vast dat ik vast en zeker niet de enige ben die zich zo slecht voelt, nog 23 weken en dan hebben we ons wondertje ❤️ Je moet er toch iets voor overhebben he

4 jaar geleden

Reactie op romylassauw

Ik ben ondertussen 17+6 en doe niks anders dan overgeven. Ben zelfs zo veel ...
Sterkte!!

4 jaar geleden

Reactie op smitie

Hier ook.. En extreem lage bloeddruk. Ben al weken niet aan het werk op adv ...
Mag jij geen emasefene? Ik zit nu al bijna een week thuis en heb gisteren verloskundige weer gebeld omdat ik niets binnen houdt. Nu emasefene voorgeschreven gekregen via de huisarts. Ik heb ook daarnaast extreem lage bloeddruk

4 jaar geleden

Check.. 19 weken vandaag en nog steeds kots beroerd.. normaal helpt emesafene me de dag door maar vandaag helpt niks helaas 😭 een peuter die hier lekker door het huis rent en een huis wat ingepakt moet worden voor de verhuizing moeten maar wachten op papa 🙈

4 jaar geleden

Reactie op romylassauw

Ik ben ondertussen 17+6 en doe niks anders dan overgeven. Ben zelfs zo veel ...
Mag ik vragen hoeveel je bent afgevallen? Ik ben nu 18+1.. stand is nu -11kg en er komt nog bar weinig bij.. leef nog steeds op medicijnen en pik ook alle griep ed mee! Kindje doet het verder prima, dus daar houden we maar aan vast😅!

4 jaar geleden

Reactie op CvB-24

Mag ik vragen hoeveel je bent afgevallen? Ik ben nu 18+1.. stand is nu -11k ...
8 kilo op 7 weken tijd. Ik ben nu bij een diëtiste omdat medicatie ook niet helpt. Ik heb over 6 dagen pas weer een echo. Ik hoop dat alles goed is! Ik ben wel echt moe, niet normaal. Ik herken dit totaal niet van mezelf omdat ik normaal altijd bezig ben.

4 jaar geleden

Reactie op romylassauw

8 kilo op 7 weken tijd. Ik ben nu bij een diëtiste omdat medicatie ook niet ...
Poeh pittig! Hopelijk kom je met hulp van de diëtiste aan! Ben ik blij dat bij mij de medicijnen telkens wel even werken🙈! En inderdaad hier ook verschrikkelijk moe en weinig kracht! Wij hebben maandag 20 weken echo, zo benieuwd!

4 jaar geleden

Ik ben nu 19 weken en nog steeds misselijk en overgeven. Ben bij de diëtiste geweest en heb nu flesjes bijvoeding gekregen

4 jaar geleden

Reactie op romylassauw

8 kilo op 7 weken tijd. Ik ben nu bij een diëtiste omdat medicatie ook niet ...
Mag ik vragen welke medicatie je hebt gehad? Bij mij hielp emesafene en primperan niet maar zofran weer wel (stopte dan met overgeven, de misselijkheid bleef wel) Hier nu ook met dieetdrankjes moeten starten een aantal weken geleden en weer op mijn eigen gewicht kunnen komen in de 17e week

4 jaar geleden

Reactie op CvB-24

Poeh pittig! Hopelijk kom je met hulp van de diëtiste aan! Ben ik blij dat ...
Oh spannend die 20 weken echo! Ik kan ook niet wachten!! Ik ben blij voor jou dat de medicijnen afentoe helpen, dan heb je een paar dagen dat je lekker kunt genieten! Wanneer ben je uitgerekend?

4 jaar geleden

Reactie op 1887

Mag ik vragen welke medicatie je hebt gehad? Bij mij hielp emesafene en pri ...
Ik heb eerst ene gehad waar ik de naam niet meer van weet, toen emesafene, primperan en toen nog iets vanuit het ziekenhuis. Huisarts heeft toen contact opgenomen met het ziekenhuis... Niks helpt helaas 😔

4 jaar geleden

Reactie op romylassauw

Oh spannend die 20 weken echo! Ik kan ook niet wachten!! Ik ben blij voor j ...
Pik alle griep mee, altijd net op het moment dat de medicijnen het wel even doen😂! Genieten lukt nog niet helemaal op die manier! Op die momenten vind ik het mentaal ook wel zwaar, alleen ziek door zwangerschap had ik me wel bij neergelegd! Maarja moeten er toch door! Ik ben 14 juli uitgerekend😍 en jij?

4 jaar geleden

Reactie op CvB-24

Pik alle griep mee, altijd net op het moment dat de medicijnen het wel even ...
Wat leuk ik ben ook 14 juli uitgerekend als de medische 20 weken echo goed is